Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: la 100 de metri de plaja si la 150 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 1965 si renovat in anul 2009.
CAPACITATE: • cladire de 4 etaje • 2 lifturi • 34 de camere standard (max. 2+1 persoane, 16m2) • 35 de apartamente cu cate un dormitor (max. 2+2 persoane, 35m2) • o camera pentru persoane cu handicap (max. 2+1 persoane, 20m2).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun si cina tip bufet) / FB (mic dejun, pranz si cina tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 0 si 11.99 ani sunt considerati copii.

CAMERA DUBLA STANDARD:

• doua paturi separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• internet prin cablu / Wi-Fi (gratuit)
• frigider
• toaleta si baie cu cabina de dus, prosoape
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• balcon (doar in 6 camere)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - de 6 ori / saptamana
• schimbare prosoape - de 2 ori / saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori / saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil / canapea)
• vedere la parc (26 de camere)


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu 2 paturi separate/pat king size, usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• internet prin cablu / Wi-Fi (gratuit)
• frigider
• toaleta si baie cu cabina de dus / cada (7 apartamente), prosoape
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• balcon (17 apartamente)
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - de 6 ori / saptamana
• schimbare prosoape - de 2 ori / saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori / saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil / canapea)
• cu vedere la mare (11 apartamente), vedere la parc (24 de apartamente)


FACILITATI:

• restaurant principal
• lobby bar
• aer conditionat in locurile publice
• seif
• internet in lobby (gratuit)
• centru SPA profesional
• sala de conferinte (80 locuri)
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• parcare pazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (8m * 18m)
• piscina interioara (apa incalzita, 5m*8m)
• fitness

Contra cost
• masaj
• jacuzzi
• solariu
• sauna
• baie cu aburi
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• meniu pentru copii
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune pentru copii la piscina in aer liber


PLAJA:

• plaja publica cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie