Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

BONA VITA


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2019.

LOCALIZARE
: La 600 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost renovat in anul 2003.
CAPACITATE: • cladire cu 5 etaje • 80 camere duble (max. 2+1/2 persoane, 18 m²) • camere duble Deluxe (max. 2+2/3 persoane) • camere triple (max. 3+1/4 persoane).
TIP PENSIUNE: All Inclusive: vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun bufet 08.00-10.00, pranz bufet 12.30-14.30, cina bufet 18.00-20.30.
• bar pe plaja: bauturi racoritoare locale si bere la dozator de la 10:00 la 19:00
• diverse bauturi locale (alcoolice si nealcoolice) de la 10.00 la 19.00 la barul de la piscina. Bauturile din import – contra cost.


CAMERA DUBLA:

• 2 paturi single sau un pat dubla
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie de pat – la 3 zile
• schimbare prosoape – la 3 zile
• vedere la mare sau la parc
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)


CAMERA DUBLA DELUXE:

• un pat dublu si un pat single
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie de pat – la 3 zile
• schimbare prosoape – la 3 zile
• vedere la mare


CAMERA TRIPLA:

• 3 paturi single
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie de pat – la 3 zile
• schimbare prosoape – la 3 zile
• vedere la mare sau la parc
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)


FACILITATI:

• restaurant
• bar la piscina
• bar pe plaja
• discoteca
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• parcare nepazita gratuita
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• tenis de masa
• biliard

Contra cost
• piscina interioara
• fitness
• masaj
• baie de aburi
• sauna
• Internet café


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (gratuit)
• piscina pentru copii
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri gratuite
• transport la plaja – gratuit (dupa un program stabilit de catre hotel)
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.