Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

DOUBLE TREE by HILTON


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2019.

Categorie oficiala 4+*.
LOCALIZARE: la 450 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost renovat in anul 2018.
CAPACITATE: • cladire cu 7 etaje • 3 lifturi • 196 camere • camere duble standard (max. 2+1 persoane, 33 m²) • camere de familie ( max. 2+2 persoane, 50 m²) • apartamente situate la etajele 1-3 (max. 2+2/4 persoane) • suite cu un dormitor situate la etajele 4-7 (max. 2+2 persoane) • suite cu doua dormitoare situate la etajele 4-7 (max. 4+2/6 persoane).
TIP PENSIUNE: Ultra All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 12.99 ani sunt considerati copii.

ULTRA ALL INCLUSIVE:

Serviciile Ultra All Inclusive sunt disponibile intre orele 10:00 si 23:00.

• tip bufet: mic dejun, pranz si cina
• gustari intre 15:00 si 17:00
• inghetata va fi disponibila in diferite locuri intre orele 11:00 si 18:00 si in restaurantul principal (pe timpul pranzului si al cinei)
• bauturi alcoolice si non-alcoolice locale si din import
• folosirea gratuita a unei umbrele de soare si a doua sezlonguri/camera la plaja privata a hotelului - necesita rezervare facuta la biroul administratorului: 01.06.2019 - 30.09.2019.


Bauturi incluse in Ultra All Inclusive in restaurant si in barurile special amenajate:
• cafea, ceai si lapte;
• bauturi racoritoare, diverse sucuri;
• bere locala si din import;
• vin rosu, alb si roze la dozator;
• bauturi alcoolice spirtoase locale si din import (vodca, gin, rom, whisky, coniac, mastica);
• minibar: 1 sticla de apa plata/camera/zi (1,5 L) + 2 bauturi racoritoare/camera.


PACHET ULTRA ALL INCLUSIVE EXTINS (Contra cost):

Servicii incluse:
• Restaurant A-la-carte (o singura data pe sejur)
• Reducere de 15% la parcare.
• Paturi Bali (o singura data pe sejur)
• Spirtoase, vinuri, vinuri spumante si lichioruri Deluxe si Ultra Deluxe
• Serviciu de majordom (de la 9:00 la 18:00)
• Sucuri de fructe si legume proaspete
• Un masaj 30 de minute de persoana pe sejur
• Reducere de 30% la toate serviciile SPA si alte servicii contra cost in hotel.


CAMERA DUBLA STANDARD:

• aer conditionat
• TV prin satelit
• mini bar (contra cost)
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• facilitati pentru prepararea de cafea sau ceai
• baie cu cabina de dus/cada
• uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta, placi ceramice
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• vedere la parc sau la mare


CAMERA DE FAMILIE:

• camera standard mai spatioasa, cu un pat dublu sau doua paturi twin si o canapea pentru 2 persoane
• aer conditionat
• televiziune prin satelit
• mini-bar (contra cost)
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• facilitati pentru prepararea de cafea sau ceai
• baie cu cabina de dus / cada
• uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta sau placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (scaun-pat)


APARTAMENT:

• situat la etajele 1-3
• camera de zi si un dormitor separat, usa intre camere
• aer conditionat
• televiziune prin satelit
• mini-bar (contra cost)
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• facilitati pentru prepararea de cafea sau ceai
• 2 bai cu cabina de dus si cada
• uscator de par
• balcon
• podelei acoperita cu mocheta sau placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (scaun-pat)


SUITA CU UN DORMITOR:

• situatA la etajele 4-7
• camera de zi si un dormitor separat, usa intre camere
• aer conditionat
• televiziune prin satelit
• mini-bar (contra cost)
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• seif (gratuit)
• facilitati pentru prepararea de cafea sau ceai
• 2 bai cu cabina de dus si cada
• uscator de par
• balcon
• podelei acoperita cu mocheta sau placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (scaun-pat)


SUITA CU DOUA DORMITOARE:

• este formata dintr-o suita cu un dormitor si o camera standard cu vedere la mare; usa intre camere
• situata la etajele 4-7


FACILITATI:

• restaurant bufet "Demeter"
• restaurant a-la-carte "Dionysus" (contra cost)
• lobby bar
• snack bar
• bar la piscina
• club de noapte Apollo
• room service (contra cost)
• Wi-Fi in intregul hotel (gratuit)
• centru SPA
• sala de conferinte
• spalatorie (contra cost)
• parcare (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscine exterioara
• piscina interioara (cu apa incalzita)
• animatie zilnica - activitati, spectacole de seara si muzica live, mini club
baschet, mini fotbal, volei, diverse activitati pe timpul zilei si divertisment de seara
• teren de sport multifunctional: fotbal, baschet, volei, tenis, yoga, pilates , Zumba, spinbike, kangoo jumping, Step aerobic, bike tours, boccio, tenis de masa, billiards, ps4, xbox (va rugam contactati un membru al echipei de animatori pentru a participa la aceste activitati)
• sauna, baie de aburi
• 24h Fitness Precor®
• transport gratuit la plaja publica, cu trenuletul

Contra cost
• centrul Spa Aphrodite & clinica de sanatate
• servicii de transfer la/de la aeroport
• inchirieri biciclete
• masaj
• sporturi nautice la plaja


PENTRU COPII:

• meniu pentru copii
• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant
• piscina pentru copii
• tobogane
• loc de joaca
• mini club (4-12 ani, 7 ori pe saptamana, 10.00 – 12.00 & 15.00 – 17.00)
• servicii de bona (contra cost)


PLAJA:

• plaja publica cu nisip, la 450 de metri; umbrele, sezlonguri – contra cost.
• plaja privata "Nirvana", cu nisip – la 5 minute de mers pe jos. O umbrela si 2 sezlonguri/camera – gratuit; saltele - contra cost.
• transport gratuit la plaja Nirvana (01.06-30.09.2019)
• dus si toaleta pe plaja
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


AFACERI SI CONFERINTE:

• sala de bal (580m2) co o capacitate de 500 de invitati
• 8 sali de conferinte
• utilizare gratuita a computerului si imprimantei
• Wi-Fi in salile de conferinta si in zonele publice
• echipament de inchiriat
• servicii de tiparire, legatorie si papetarie
• servicii de suport
• divertisment pentru clienti corporativi – golf, vanatoare


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.