Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

GOLDEN LINE


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru vara 2018..

LOCALIZARE
: la 150 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul de apartamente a fost construit in anul 2012.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 7 lifturi • 152 studiouri (max. 2+1 persoane, 30 m²) • 93 apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4+1 persoane, 50 m²) • 17 apartamente cu 2 dormitoare (max. 4+2/6+1 persoane, 80 m²).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun bufet) / HB (mic dejun si cina - tip bufet) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 13.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun bufet 07:30 – 10:00, pranz bufet 12:30 – 14:30 si cina bufet 18:00 – 21:00. Cina tematica (traditionala, ruseasca, italiana) - o data pe saptamana.
• gustari dupa-amiaza, pizza, sandvisuri, produse de patiserie si fructe de la 16:00 la 17:00.
• bauturi locale (alcoolice si non-alcoolice) de la 10:00 la 22:00 in barul All Inclusive si in restaurant.


STUDIO:

• 2 paturi separate
• canapea extensibila (nu in toate studiourile)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon
• bucatarioara complet echipata (plite electrice, ceainic, tacamuri, vesela, gatitul este permis)
• seif (gratuit)
• frigider
• baie cu dus/cada
• halat si papuci
• uscator de par (la receptie)
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape – zilnic


APARTAMENT:

• camera de zi si unul sau doua dormitoare separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon
• bucatarie complet echipata (plite electrice, ceainic electric, tacamuri, vesela, gatitul este permis)
• seif (gratuit)
• frigider
• baie cu dus / cada
• halat de baie si papuci
• uscator de par (la receptie)
• balcon
• podea acoperita cu parchet sau placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic


FACILITATI:

• birou de schimb valutar
• bar la piscina (contra cost)
• lobby bar (contra cost)
• bar All Inclusive
• restaurant
• seif (contra cost)
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• salon de infrumusetare (contra cost)
• salon de coafura (contra cost)
• spalatorie (contra cost)
• parcare (gratuit, locuri limitate)
• accesul cu animale de companie este permis (la cerere, contra cost, maxim 5 Kg.). Turistii vor fi cazati in camerele de la nivelul solului (-1 si -2)


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara (incalzita in aprilie-mai si la sfarsitul lunii septembrie-octombrie)
• program de animatie in sezonul de varf (tenis de masa, darts, polo, aerobic acvatic, spectacole de seara)
• fitness

Contra cost
• masaj
• sauna
• jacuzzi
• baie de aburi


PENTRU COPII:

• meniu pentru copii
• patut (gratuit, in functie de disponibilitate)
• scaune inalte in restaurant (in functie de disponibilitate)
• piscina pentru copii
• animatie; discoteca pentru copii
• loc de joaca
• jocuri electronice (contra cost)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele, sezlonguri – contra cost
• la piscina: umbrele si sezlonguri – gratuit, in functie de disponibilitate


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.