Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

KINI PARK


Descriere

Descrierea hotelului este actualizata pentru vara 2018..

LOCALIZARE: la 500 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 1958 si renovat in anul 2001.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 132 camere duble (max. 2+1 persoane, 24 m²) • 8 camere single (max. o persoana, 18 m²) • 10 camere de familie (max. 2+2/3 persoane, 36 m²).
TIP PENSIUNE: All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• in restaurantul principal, tip bufet: mic dejun 07:30 - 10:30, pranz 12:30-14:30 si cina 17:30-20:00.
• de la ora 15:00 la ora 16:30 - deserturi si gustari tip bufet.
• nelimitat bauturi alcoolice si non-alcoolice locale de la ora 10:00 la ora 22:00.
• bauturile din import sunt contra cost.


CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate / un pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus, prosoape
• podea acoperita cu mocheta, parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (pat de tabara / canapea extensibila)


CAMERA DE FAMILIE:

• o camera dubla mai spatioasa, cu 2 paturi separate / un pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus, prosoape
• podea acoperita cu mocheta, parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• pat suplimentar (pat de tabara / canapea extensibila)


FACILITATI:

• restaurant principal
• bar de zi
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• salon de infrumusetare (contra cost)
• salon de coafura (contra cost)
• fier de calcat (contra cost)
• spalatorie (contra cost)
• magazine
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis (contra cost)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara (dimensiuni: 19m * 10m)
• tenis de masa
• biliard
• sah

Contra cost
• masaj
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• meniu pentru copii in restaurant (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• loc de joaca


PLAJA:

• la piscina: umbrele si sezlonguri - gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.