Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere



Descriere



Situat la cateva
minute distanta de centrul statiunii in mijlocul unui minunat parc, la 500 de
metri de plaja hotelul a fost renovat in totalitate (anul 2005)



Tip masa



Demipensiune / All Inclusive

Localizare

Situat intre Zona Chaika din Nisipurile de Aur si
centrul statiunii Nisipurile de Aur.



Plaja:



Este situata la 500 m de hotel



Dotari camere:



Hotelul are 6 apartamente, 74 camere duble si 3
camere single. Este reconstruit si renovat in 2003 2004. Camerele sunt
echipate cu mobile noua si moderna, mini-bar, telefon, TV prin satelit, baie cu
dus, balcon, 70% din camere au vedere la mare si 30% au vedere la parc, cu
posibilitate 2 paturi suplimentare. Majoritatea camerelor sunt cu living, o
parte din ele cu masa si 2 fotolii.

Facilitati :

Piscina exterioara, teren de joaca pentru copii,
centru spa, parcare, seif, uscator de par, servicii de cosmetica, inchiriat
biciclete, magazine de suveniruri.

Facilitati copii:





Alte informatii:



NU se accepta animale de companie
!

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie