Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: La 150 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • lift • 37 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 23-25 m²) • 3 apartamente cu un dormitor (max. 2+2 persoane) • studiouri (max. 4 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / HB (mic dejun bufet si cina tip meniu /cina include un pahar de bere sau un pahar de vin sau un pahar de bautura racoritoare/).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Black sea 2*+
SUMMER 2020 01.06-14.06 15.06-09.07 10.07-25.08 26.08-31.08 01.09-30.09
Cancellation 2 3 5 3 2
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Early bookings:
15 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05 for stay in period 01.06-30.06. & 26.08-20.09
Extras:
1 Free night for stay 7-14 nights for arrivals in period 01.06-30.06 and 31.08-30.09
* The extras are NOT cumulative with the EB discount!

CAMERA DUBLA:

• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• aer conditionat individual
• TV prin satelit
• frigider
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (contra cost)
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana


STUDIO:

• 2 paturi separate
• pat suplimentar si posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar
• televiziune prin satelit
• frigider
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (contra cost)
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
• vedere la parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu 2 paturi separate
• pat suplimentar si posibilitate pentru un al doilea pat suplimentar
• aer conditionat
• televiziune prin satelit
• frigider
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (contra cost)
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 2 ori pe saptamana
• vedere la parc


FACILITATI:

• restaurant
• lobby bar
• snack bar
• Wi-Fi in lobby (contra cost)
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara

Contra cost
• sporturi acvatice la plaja


PENTRU COPII:

• meniu pentru copii
• patut (gratuit)
• scaun inalt
• piscina pentru copii
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie