Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Hotel Central este amplasat la km 0 al orasului, asa cum sugereaza si numele, fiind pozitionat langa Piata Petrodava, la 500 de m de Primarie, aproape de cele mai importante obiective turistice din zona.

Complexul hotelier Central are in componenta: Hotel Central, Restaurant Central, Patiserie & Cofetarie, Bar & Biliard, Club Central si bineinteles sala de conferinte, oferind o gama diversificata de servicii clientilor, la standarde ridicate de calitate.

Hotel Central pune la dispozitia turistilor 96 de camere duble, 14 camere matrimoniale, 4 apartamente de lux, 23 de garsoniere, la standarde de 3 respectiv 5 stele.

Camerele sunt elegant mobilate si decorate in culori calde, ce intregesc armonia, oferind confort si prospetime. Restaurantul Clasic aflat la parter si restaurantul Avantgarde aflat la mezanin, ofera un meniu rafinat, variat si proaspat, cu specialitati traditionale romanesti si internationale, pregatite cu grija de o echipa de bucatari cu experienta.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie