Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Hotelul Arges, situat la km 0 al orasului Pitesti, a fost inagurat in 1962 si complet restaurat si modernizat in 2010. Hotelul se afla in apropierea centrelor de afaceri si de principalele atractii turistice ale orasului Pitesti.

Camere: Hotelul ARGES pune la dispozitia clientilor sai 42 de camere si 3 apartamente, spatioase si confortabile, dotate cu aer conditionat, TV cablu/satelit, cartela magnetica, baie cu uscator de par, mini-bar, senzor de fum si telefon.

Servicii oferite: bar, mini-bar, room service, spalatorie si curatatorie, transfer aeroport, depozitarea bagajelor si a valorilor, servicii postale, sala cde conferinte, receptii/seminarii

Animale de companie: Animalele de companie sunt acceptate la cerere.

Atractii in zona: Biserica Sfantul Gheorhe, Parcul Strand, Parcul Expo, Lacul Prundu, Gradina Zoologica Pitesti.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie