Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 3 *.
LOCALIZARE: la 700 de metri de plaja si la 750 de metri de centrul orasului.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2012 si renovat ultima data in anul 2019.
CAPACITATE: • cladire cu 5 etaje • 1 lift • 4 camere duble (max. 2 persoane, 15 m²) • 11 camere duble + pat suplimentar (max. 3 persoane, 15 m²) • 4 suite cu cate un dormitor (max. 4 persoane, 40 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip bufet cu bauturi incluse).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.

Coral Family Hotel 3*
Summer 2020 01.06-10.07 11.07-25.08 26.08-30.09
Cancellation without penalty (days before check-in) 5 7 5
Cancellation penalty in nights 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2
Early bookings:
10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 10.05

CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate sau un pat dublu
• pat suplimentar (fotoliu extensibil - numai in camerele duble + pat suplimentar)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• mini-bar
• telefon
• fierbator electric
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, telefon, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu mocheta
• gatitul nu este permis in camera
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 3 zile
• schimbare prosoape - la 2 zile


SUITA CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu 2 paturi separate sau un pat dublu; usa intre camere
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• mini-bar
• telefon
• fierbator electric
• Wi-Fi (gratuit)
• 2 toalete si baie cu dus / cabina de dus, telefon, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu mocheta
• gatitul nu este permis in camera
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 3 zile
• schimbare prosoape - la 2 zile


FACILITATI:

• sala de mese
• Wi-Fi in intregul hotel (gratuit)
• seif (contra cost)
• salon de infrumusetare (contra cost, la 300 de metri de hotel)
• fier de calcat(gratuit)
• magazine (la 50 de metri de hotel)
• birou de schimb valutar (la 50 de metri de hotel)
• parcare pazita si nepazita (contra cost, la 270 de metri de hotel)
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Contra cost
• teren de tenis (la 400 de metri de hotel)


PENTRU COPII:

• patut (gratuit, la cerere)
• loc de joaca (la 400 de metri de hotel)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; sezlonguri si umbrele de soare - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie