Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Gardenia Palace AH


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru vara 2018.

LOCALIZARE: la 5 metri de plaja si la 2 km de centrul orasului Pomorie.
INFORMATII GENERALE: Apartotelul a fost construit in anul 2014.
CAPACITATE: • 6 cladiri cu cate 5 etaje • 6 lifturi • 18 apartamente cu un dormitor (max. 4 persoane, 85 m2) • 37 apartamente cu doua dormitoare (max. 6 persoane, 130 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun) / Pranz si cina in restaurantul A-la-carte - contra cost.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu un pat dublu
• bucatarie echipata (plita, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, tacamuri, ustensile, gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• ceainic electric
• Internet prin cablu / Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus, prosoape, fara produse cosmetice pentru baie
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila)


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi si 2 dormitoare cu un pat dublu si 2 paturi separate
• bucatarie echipata (plita, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, tacamuri, ustensile, gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• ceainic electric
• Internet prin cablu / Wi-Fi (gratuit)
• 2 bai cu dus, prosoape, fara produse cosmetice pentru baie
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant a la carte
• fier de calcat (gratuit)
• spalatorie (contra cost)
• accesul cu animale de companie este permis (la cerere, contra cost)
• parcare nepazita (gratuit)


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• 2 piscine exterioare (21m x 6.5m & 12 x 6.5m, cu sistem de incalzire al apei)
• fitness

Contra cost
• biliard


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune pentru copii la piscina exterioara (gratuit)
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• la piscina - umbrele de soare si sezlonguri - gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.