Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Paros II Family hotel(former Mants I)


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 2 *.
LOCALIZARE
: la 300 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 1999 si complet renovat in anul 2015.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 12 studiouri (max. 2+2 pers., 45 m2) • un apartament cu un dormitor (max. 2+2 pers.).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun tip bufet) / HB (mic dejun tip bufet si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Paros II Family hotel (former Mants I) 2*
Summer 2020 01.05-31.05 01.06-30.06 01.07-31.08 01.09-30.09
Cancellation without penalty (days before check-in) 3 5 7 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2

STUDIO::

• pat king size
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• bucatarie (plita electrica, tacamuri, gatitul nu este permis)
• frigider
• baie cu dus
• uscator de par la receptie
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• schimbare lenjerie de pat - o data la 3 zile
• pat suplimentar - pat normal
• vedere la mare sau la parc


APARTAMENT:

• apartament panoramic, cu un dormitor si camera de zi, fara usa de legatura
• un pat king-size si un pat single
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi - gratuit
• balcon cu mobilier
• bucatarie (plita electrica, tacamuri, gatitul nu este permis)
• frigider
• baie cu dus
• uscator de par la receptie
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• schimbare lenjerie de pat - o data la 3 zile
• pat suplimentar (pat single)
• vedere la mare sau la parc


FACILITATI:

• restaurant principal (la 30 de metri de hotel)
• restaurant à la carte (la 30 de metri de hotel)
• aer conditionat in locurile publice
• seif la receptie (contra cost)
• Wi-Fi gratuit in hotel
• fier de calcat (la receptie)
• locuri de parcare nepazite (gratuit)


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (contra cost)
• meniu pentru copii


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie