Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

PRIMORSKO DEL SOL


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2019.

LOCALIZARE
: La 200 de metri de plaja si la 500 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008 si renovat in anul 2017.
CAPACITATE: • cladire de 8 etaje • 3 lifturi • 200 de camere • camere duble (max. 2+2/3+1/4 persoane, 25m2) • apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3+1 persoane, 45m2) • studiouri (max. 2+2 persoane, 35m2)
TIP PENSIUNE: All Inclusive (vezi descrierea de mai jos).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 13.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun bufet - 07:30-10:00, pranz tip bufet 12:30-14:30, cina tip bufet- 18:30-21:00 - in restaurantul principal. Cina in restaurantul tematic a-la-carte - o data pe saptamana (necesita rezervare facuta in avans). De la 18:00 la 21:00 - bar cu salate, feluri de mancare selecte si vin.
Meniul include mai multe tipuri de salate, aperitive si feluri principale, deserturi si bauturi alcoolice si non-alcoolice locale de la barul restaurantului.
• bauturi alcoolice si non-alcoolice locale - la 10:00 la 23:00 incluzand cocktailuri (restaurantul principal, barul Pizza si la lobby bar)
• in barul Pizza de la 10:00 la 12:00 mancare si bauturi (apa minerala, suc, ceai, cafea, bauturi alcoolice locale); de la 15:00 la 17:00 - cafea, ceai, pizza, gustari si produse de patiserie
• inghetata de la 14:00 la 17:00 in barul de la piscina


CAMERA DUBLA:

• un pat dublu
• pat suplimentar
• aer conditionat central
• telefon
• televiziune prin satelit
• frigider
• seif (contra cost)
• balcon cu mobilier
• apa minerala si suc - doar la sosire
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus, uscator de par, telefon, prosoape
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina / mare / parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR, IN HOTEL (45m2):

• camera de zi si un dormitor
• un pat dublu
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• aer conditionat central
• televiziune prin satelit
• frigider
• telefon
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus / cada, uscator de par, telefon, prosoape, halat
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• vedere la mare/piscina/parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR (60m2):

• camera de zi si un dormitor
• 2 paturi separate / un pat dublu
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• bucatarioara
• frigider
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus, uscator de par, telefon, prosoape
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• vedere la mare/piscina/parc


STUDIO:

• 2 paturi separate / un pat dublu
• pat suplimentar (canapea)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• bucatarioara
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus, prosoape
• podea acoperita cu mocheta/placi ceramice/parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina / mare / parc


FACILITATI:

• restaurant principal
• bar in lobby
• bar la piscina
• Patiserie VIP - Wi-Fi de mare viteza, cafea espresso, vin, bere, bauturi racoritoare, produse de patiserie, prajituri, ziare - contra cost
• bar la plaja (plaja de nord, contra cost, discount special pentru oaspetii hotelului)
• aer conditionat in locurile publice
• seif (contra cost)
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• birou de schimb valutar
• sala de conferinte (capacitate - 150 de locuri)
• centru SPA profesional
• magazine
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit, se cere depozit)
• locuri de parcare nesupravegheate (gratuit)
• parcare subterana (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• piscina interioara
• sala de fitness
• sauna
• animatie

Contra cost
• tenis de masa
• biliard
• masaj
• baie de aburi


PENTRU COPII:

• patut (contra cost)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara
• mini-club
• animatie pentru copii
• loc de joaca (gratuit)
• jocuri electronice (contra cost)


PLAJA:

• plaja publica; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.