Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Prestige City II


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru vara 2018..

LOCALIZARE: In partea de sud a statiunii, la 70 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul de apartamente a fost construit in anul 2008.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 7 etaje • 6 lifturi • 15 studiouri (max. 2+1/3 persoane, 45 m²) • 30 de apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4 persoane, 40-75 m²) • 30 de apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2/6 persoane, 75-110 m²).
TIP MASA: All Inclusive: vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 4 si 11.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• in restaurantul principal, tip bufet: mic dejun 08:00-10:00, pranz 12:00-14:00 si cina 18:00-20:00.
• gustari de dupa amiaza (pizza, sandvisuri, prajiturele si fructe) de la 16:00 la 17:00 in barul din lobby.

Bauturi:
• 08:00-10:00 in restaurant
• intre 10:00 - 12:00 & 20:00 - 22:00 in lobby bar (bauturi alcoolice si non-alcoolice locale, sucuri, bere, rachia, vodka, gin, whiskey, menta, mastica)
• de la 14:00 la 18:00 in barul din lobby - cafea, cappucino, ciocalata calda, lapte, ceai si apa minerala
• intre 12:00 - 14:00 & 18:00 - 20:00 in restaurant (bauturi alcoolice si non-alcoolice locale, sucuri, bere, rachia, vodka, gin, whiskey, menta, mastica)
• bauturile racoritoare, apa minerala, berea si vinul sunt de la dozator
Bauturile din import - contra cost.


STUDIO:

• echipat cu bucatarioara (fara cuptor, tacamuri, gatitul este permis)
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (contra cost)
• mini-bar
• baie cu cabina de dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu covor, parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


APARTAMENT:

• camera de zi si unul sau doua dormitoare separate
• televiziune prin cablu
• Wi-Fi (contra cost)


FACILITATI:

• restaurant
• bar la piscina
• Wi-Fi in lobby, restaurant, receptie si in zona barului de la piscina (gratuit)
• seif (contra cost)
• schimb valutar
• room service
• centru SPA (contra cost)
• salon de infrumusetare
• salon de coafura
• sala de conferinte
• magazin
• spalatorie (contra cost)
• parcare pazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie este permis (contra cost)


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara cu Jacuzzi
• tenis de masa
• sah
• darts
• programe de animatie

Contra cost
• masaj
• sauna
• baie de aburi
• jacuzzi
• camera cu internet


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (contra cost)
• scaun inalt
• sectione la piscina exterioara
• mini club (4-12 ani)
• loc de joaca
• programe de animatie


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele si sezlonguri – contra cost
• la piscina – umbrele si sezlonguri – gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.