Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2019...

LOCALIZARE: la 650 de metri de plaja si la 550 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008 si a fost renovat in anul 2019.
CAPACITATE: • 4 cladiri cu cate 5 etaje • 3 lifturi • 15 camere duble (max. 2+1/3 persoane).
TIP PENSIUNE: All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

In restaurantul principal, tip bufet:
• mic dejun cu preparate pregatite pe loc de la 08:00 la 10:00;
• mic dejun tarziu de la 10:30 la 11:30;
• pranz de la 12:00 la 14: 00;
• gustari dupa-amiaza intre orele 15:30 si 16:30;
• cina cu cu preparate pregatite pe loc de la 19:00 la 21:00;
Seri tematice: traditionala, cu preparate din peste sau cina italieneasca.

Bauturi locale all inclusive de la 08:00 la 23:00:
• cafea, ceai, cocktailuri, bere, bauturi alcoolice si nealcoolice


CAMERA DUBLA:

• o camera cu zona de zi si zona de dormit
• 2 paturi separate (in 10 camere) / un pat dublu (in 5 camere)
• aer conditionat individual
• 3 dintre camere sunt dotate cu bucatarioara complet echipata (plita electrica, cuptor, cuptor cu microunde, filtru de cafea, prajitor de paine, tacamuri, vase, tigai, masina de spalat; gatitul este permis)
• televiziune prin cablu
• mini-bar (contra cost)
• fierbator electric (in 5 camere)
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus (11 camere) / cabina de dus (4 camere), uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape, papuci, produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet (in 12 camere) / mocheta (in 3 camere)
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• pat suplimentar (fotoliu extensibil /in 5 camere/ sau canapea extensibila /in 10 camere/)


FACILITATI:

• restaurant principal
• un restaurant a la carte
• bar in lobby
• bar de zi
• bar de noapte
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• centru SPA profesional (contra cost)
• salon de coafura (contra cost)
• room service (contra cost)
• servicii de spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• sala de conferinte (gratuit)
• parcare nesupravegheata (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (gratuit)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 11:30


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• fitness
• jacuzzi

Contra cost
• masaj
• sauna
• baie de aburi
• teren de tenis
• tenis de masa
• sah


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• meniu in restaurant (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara
• servicii de bona (contra cost)
• gradinita (contra cost)
• cresa (contra cost)
• programe de animatie
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina
• transport cu autobuzul la plaja - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.