Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Localizare hotel:
Situat in centrul statiunii, la 1 km de gara Mangalia, hotelul se afla la 20 m de plaja, aproape de hotelul Mures si Hora.

Descriere hotel:
Dispune de restaurant, bar de zi, terasa de vara si parcare. Hotelul nu are baza proprie de tratament, insa doritorii pot beneficia de centrele ,,Hora' si ,,Balada'.
Restaurant: Masa se poate servi la restaurantul hotelului.
Servicii gratuite: informatii utile, trezire turisti la cerere, distributie a corespondentei, primire - transmitere mesaje
Servicii cu plata: parcare, inchiriere TV si minibar in limita disponibilului

Facilitati camere:
Hotelul detine 153 de camere duble, dotate cu baie proprie si balcon.
Camerele standard la parter dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizor si sunt fara balcon.
Camerele superioare la etaj dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizor si sunt dotate cu balcon.
La cerere, contra cost in limita disponibilitatii: frigider.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Facilitati

Restaurant
Private bathroom
Balcony
24-Hour Front Desk
Safety deposit box at reception
Paid parking
Terasa privata

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie