Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2020...

Categorie oficiala: 3*.
LOCALIZARE: la 100 de metri de plaja Bamboo si la 800 de metri de centrul orasului Sozopol.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2018.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 25 camere duble (max. 2+1 persoane) • 5 camere duble Deluxe (max. 2 persoane) • 1 apartament cu un dormitor (maxim 4 persoane).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun si cina - tip bufet) / FB (mic dejun, pranz si cina - tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.
Sejur minim: 3 nopti.

Cristiani 3*
Summer 2020 30.05-14.06 15.06-02.07 03.07-24.08 25.08-09.09 10.09-30.09
Minimum stay 3 3 3 3 3
Cancellations w/o penalty (days before check-in) 7 7 7 7 7
Cancellation penalty in nights 30% 30% 30% 30% 30%
NO show penalty in nights 100% 100% 100% 100% 100%
Early bookings:
20% Discount for bookings with stay in period 16.05-14.06 & 11.09-30.09
15 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 10.05 and stay in period 15.06-10.09incl
10% Discount for bookings made till 31.05 and paid 100% till 10.06 and stay in period 15.06-10.09incl

CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat individual
• LED TV, televiziune prin cablu
• mini-bar (contra cost)
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• fierbator electric
• baie cu dus si uscator de par
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• vedere la parc sau la mare


CAMERA DUBLA DELUXE:

• mai spatioasa decat o camera dubla standard
• 2 paturi separate sau un pat dublu
• aer conditionat individual
• LED TV, televiziune prin cablu
• mini-bar (contra cost)
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• fierbator electric
• baie cu dus si uscator de par
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• vedere la mare


FACILITATI:

• bautura de "Bun venit!" la sosire
• restaurant
• terasa de vara
• bar in lobby
• Wi-Fi in întregul hotel (gratuit)
• seif (contra cost)
• centru SPA (contra cost)
• fier si masa de calcat (gratuit, la fiecare etaj)
• parcarea auto nepazita (gratuita, in functie de disponibilitate)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• tenis de masa

Contra cost
• baie de aburi
• zona de relaxare
• jacuzzi
• sauna
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (contra cost, se plateste la receptie)
• scaun inalt in restaurant (gratuit)
• loc de joaca (gratuit)
• camera de joaca (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara


PLAJA:

• plaja publica cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie