Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE: la 100 de metri de plaja "Golden Fish", la 170 de metri de plaja "Garden" si la 6 km de orasul antic Sozopol.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2012 si renovat ultima data in anul 2018.
CAPACITATE: • 5 cladiri cu cate 4 etaje • cate un lift in fiecare cladire • 127 apartamente cu un dormitor (max. 3+2 persoane, 40-62 m2) • 6 apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2 persoane, 70-85 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip bufet) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.

Hacienda beach Aparthotel 3*
Summer 2020 01.06-07.06 08.06-21.06 22.06-05.07 06.07-23.08 24.08-31.08 01.09-07.09 08.09-30.09
Cancellations w/o penalty (days before check-in) 3 5 7 10 7 5 3
Cancellations 3 5 7 10 7 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2 2 2
Early bookings:
25 % Discount for bookings made till 31.12 and paid 100% till 10.01.
25 % Discount for bookings made till 31.01 and paid 100% till 10.02.
20 % Discount for bookings made till 29.02 and paid 100% till 05.03.
15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 05.04.
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights ,valid for arrivals in periods 01.06-07.06 & from 08.09 onwards
2 free nights for bookings with stay from 14 to 20 nights, valid for arrivals in periods01.06-07.06 incl. & and from 08.09 onwrads
* The extras are cumulative with the EB discount
Parking - 12 BGN/ day, limited places.
*Prices are valid for ALL markets
**small pets till 5 kilos allowed - extra charged on spot 10 BGN/day

ALL INCLUSIVE:

In restaurantul principal, tip bufet: mic dejun 07:30-10:00, pranz 12:30-14:30 si cina 18:00-21:00 .
Bufet de salate, supe, aperitive, feluri principale, deserturi, fructe, bere, vin, cafea/ceai la micul dejun.

Restaurant Mediteranean a-la-carte (18:00-21:00; 01.06-07.09):
Meniul A-la carte cu 4 componente. Include bauturi alcoolice si nealcoolice All Inclusive.

* Cum se rezerva o cina in restaurantul A-la-carte?
Restaurantul à la carte devine parte a programului dvs. All Inclusive doar daca ati rezervat un sejur de minim 5 nopti. Pentru a utiliza acest serviciu este necesara o rezervare preliminara. Rezervarile se fac la receptie si in functie de gradul de ocupare al restaurantelor.
Numarul vizitelor incluse în pachetul dvs. depinde de durata sederii dvs., astfel:
• sejur intre 5 si 7 nopti - 1 vizita;
• intre 8 si 15 nopti - 2 vizite;
• mai mult de 15 nopti - 3 vizite.

IMPORTANT! Locurile in restaurantul a la carte sunt limitate si sunt in functie de disponibilitate! Rezervarile in acest restaurant sunt disponibile numai cu pasaportul hotelier. Daca uitati sau pierdeti pasaportul hotelului, nu veti putea vizita restaurantul A-la Carte.

Gustari si bauturi pe teritoriul complexului:
• Bar la piscina - 10:00-22:00 (01.06-15.09) - bauturi calde si racoritoare, bere, vin, cocktailuri
• inghetata la Pool bar - 11:00-17:00 (01.06-15.09)
• Fornetti la Pool bar 11:00-17.00 (01.06-15.09)
• gogosi 11:00-17.00 (01.06-15.09)

NOTA:
• Toti oaspetii cu pensiune All Inclusive trebuie sa poarte bratara de plastic, pentru a putea fi identificati de catre personalul hotelului.
• Bratarile trebuie returnate la iesirea din hotel. Bratara pierduta este taxata cu 30,00 BGN pentru una noua.
• Pasaportul hotelului este necesar pentru a accesa restaurantul principal, in timpul meselor principale (mic dejun, pranz si cina).


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila si un dormitor cu pat dublu
• aer conditionat
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-frigider
• Wi-Fi (contra cost)
• seif (gratuit)
• fierbator electric
• balcon
• toaleta si baie cu dus sau cada, uscator de par, produse cosmetice pentru baie (doar la sosire)
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjeriei de pat - de doua ori pe saptamana
• vedere la mare sau parc


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi cu o canapea extensibila si doua dormitoare cu cate un pat dublu
• aer conditionat
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-frigider
• Wi-Fi (contra cost)
• seif (gratuit)
• fierbator electric
• balcon
• toaleta si baie cu cada, uscator de par, produse cosmetice pentru baie (doar la sosire)
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• vedere la parc sau la piscina


FACILITATI:

• restaurant principal (150 de locuri)
• restaurant Mediteranean | Ala-carte | Gratuit si Contra cost | Program de lucru: 18:00-21:00 | 01.06-01.09 | Capacitate - 21 de locuri|
• bar la piscina "Barbosa" (gratuit)
• lobby bar "Green" (contra cost)
• Wi-Fi Basic in zonele publice (gratuit) / Wi-Fi de mare viteza (contra cost)
• camera pentru bagaje (gratuit)
• fier si masa de calcat (la cerere, la receptie, gratuit)
• parcare nesupravegheata (contra cost, locuri limitate)
• accesul cu caini este permis (max. 5 kg, contra cost)


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (intre orele 09:00 si 18:00)
• animatie in timpul zilei si seara
• muzica live
• mini-fotbal (01.06-15.09)
• tenis de masa (01.06-15.09)

Contra cost
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut (gratuit, la cerere)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• meniu pentru copii (la cerere, contra cost)
• sectiune la piscina
• teren de joaca
• mini-club (10.00-12.00 & 15.00-17.00 /01.06 - 01.09/ - Clubul Ariel accepta copii cu varste intre 4 si 12 ani.
• programe de animatie


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• sezlonguri si umbrele de soare gratuite langa piscina (in functie de disponibilitate)


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie