Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 3*.
LOCALIZARE: in centrul statiunii.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 12 camere duble standard (max 2. persoane) • 6 camere duble Lux (max. 2+1/3 persoane).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun - servit in restaurantul hotelului Selena).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 - 11.99 ani sunt considerati copii.

Poseidon Family hotel 3*
Summer 2020 01.05-31.05 01.06-30.06 01.07-31.08 01.09-15.09 16.09-15.10
Cancellations w/o penalty (days before check-in) 3 5 7 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Extras:
7=6 for arrival within the periods: 01.05-20.06 and arrivals after 11.09

CAMERA DUBLA:

• aer conditionat individual
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• televiziune prin cablu
• balcon
• baie cu dus, boiler electric


CAMERA DUBLA LUX:

• pat suplimentar - canapea-pat sau fotoliu-pat
• aer conditionat individual
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• televiziune prin cablu
• balcon
• baie cu dus, boiler electric


FACILITATI:

• receptie
• fier de calcat (contra cost)
• micul dejun (nu este obligatoriu) se serveste in cel mai apropiat restaurant al hotelului Serena
• parcare pazita (la 300 m de hotel) - contra cost
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 11:00


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost


PENTRU COPII:

• patut (la cerere, gratuit, se poate adauga doar in camerele Lux)


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie