Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Serena Residence Apart Hotel


Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2019...

LOCALIZARE
: pe un deal, aproape de o padure frumoasa, la 300 de metri de plaja "Kavatsi" si la 3 km de Sozopol.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2009.
CAPACITATE: • 3 cladiri cu cate 4 etaje • legatura intre cladiri • 6 lifturi • 15 studiouri (7 studiouri standard /max. 2 persoane, 32-34m2/ si 12 studiouri Superioare /max. 2+1/3 persoane, 39m2/) • 72 apartamente cu un dormitor (23 Standard /43-47m2, max.2+1 persoane/, 24 Standard Plus /47-52m2, max.4+1 persoane/ si 25 Superioare /52m2/, max. 2+2/2+3/4+2 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 13.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun bufet 08:00-10:00, pranz bufet 12:30-14:00, cina bufet 18:30-21:00; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale in restaurantul principal - 12:30-14:00 & 18:30-21:00; gustare de dupa-amiaza 16:00-16:30 in restaurantul principal - produse de patiserie si fructe. Bauturi alcoolice si racoritoare locale, bere draft, vin alb si rosu, sucuri si apa in barul la piscina de la 10:30 la 18:30.
• nelimitat bauturi locale (alcoolice si non-alcoolice) de la ora 10:30 la 21:30. Bauturile din import sunt contra cost.


STUDIO STANDARD (max. 2+1):

• 2 paturi twin, fotoliu extensibil / canapea
• aer conditionat individual
• TV prin satelit
• bucatarioara
• frigider
• telefon
• internet prin cablu (gratuit)
• baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice de baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet laminat
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina/parc/mare


STUDIO SUPERIOR:

• 3 paturi normale
• aer conditionat individual
• TV prin satelit
• bucatarioar
• frigider
• telefon
• internet prin cablu (gratuit)
• baie cu cabina de dus, uscator de par, produse cosmetice de baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet laminat
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape- de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina/parc/mare


APARTAMENT STANDARD CU UN DORMITOR (max. 2+2/3 persoane):

• camera de zi cu canapea extensibila / fotoliu si un dormitor cu 2 paturi normale
• aer conditionat individual
• TV prin satelit
• bucatarioara
• frigider
• internet prin cablu (gratuit)
• telefon
• baie cu cabina de dus/cada, uscator de par, cosmetice de baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet laminat
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina/parc/mare


APARTAMENT CU UN DORMITOR PLUS (max. 2+3/4+1 persoane):

• camera de zi cu canapea extensibila si fotoliu extensibil si un dormitor cu doua paturi normale
• aer conditionat individual
• TV satelit
• bucatarioara
• frigider
• internet prin cablu (gratuit)
• telefon
• baie cu cabina de dus/cada, uscator de par, cosmetice de baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet laminat
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina/parc/mare


APARTAMENT SUPERIOR CU UN DORMITOR (max. 4+2 persoane):

• camera de zi cu 2 paturi normale si o canapea extensibila / fotoliu
• 4 paturi normale
• aer conditionat individual
• TV SAT
• bucatarioara
• frigider
• internet prin cablu (gratuit)
• telefon
• baie cu cabina de dus/cada, uscator de par, cosmetice de baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet laminat
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de doua ori pe saptamana
• vedere la piscina/parc/mare


FACILITATI:

• restaurant principal
• bar la piscina
• seif (la receptie, gratuit)
• sala de conferinte (50 de locuri, cu lumina naturala si acces la internet)
• spalatorie (contra cost)
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• parcare (gratuita)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 15:00
• check-out - pana la ora 11:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• fitness
• tenis de masa
• mini-fotbal
• volei pe plaja

Contra cost
• inchirieri biciclete
• masaj
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• sectiune la piscina (0,65 m adancime)
• animatie pentru copii (intre 15 Iunie si 15 Septembrie)
• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• loc de joaca cu leagane
• camera de joaca


PLAJA:

• plaja publica cu nisip; umbrele de soare, sezlonguri - contra cost
• la piscina: umbrele, sezlonguri - gratuit
• transport cu autobuzul la plaja - gratuit (dupa un program stabilit de catre hotel, de doua ori/zi)


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.