Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 3 *.
LOCALIZARE: la 50 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2010 si a fost renovat ultima data in anul 2018.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 1 lift • 30 studiouri (max. 2+1 persoane, 30-40 m²) • 30 de apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3+1 persoane, 50-60 m²).
TIP PENSIUNE: All Inclusive Light.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.

Sozopoli Style Club 3*
Summer 2020 01.06-30.06 01.07-31.08 01.09-30.09
Cancellations w/o penalty (days before check-in) 3 7 3
Cancellation penalty in nights 1 2 1
NO show penalty in nights 2 2 2
Early bookings:
20 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 05.04
15 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05

STUDIO:

• o camera spatioasa cu un pat dublu sau 2 paturi de o persoana(doar in 2 studiouri), o canapea extensibila si un fotoliu extensibil
• bucatarioara echipata (cuptor cu microunde, tacamuri, ceainic, farfurii, hota, frigider)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• balcon
• fier si masa de calcat (la cerere, la receptie, gratuit)
• toaleta si baie cu dus, produse cosmetice pentru baie, uscator de par
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 4 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 3 zile sau cand este necesar
• vedere la parc sau laterala la mare


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi (cu o canapea extensibila si un fotoliu extensibil) si un dormitor separat cu un pat dublu; usa intre camere
• bucatarioara echipata (cuptor cu microunde, tacamuri, ceainic, farfurii, hota, frigider)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• balcon
• birou
• fier si masa de calcat (la cerere, la receptie, gratuit)
• toaleta si baie cu dus, produse cosmetice pentru baie, uscator de par
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 4 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 3 zile sau cand este necesar
• vedere la mare sau la parc


FACILITATI:

• restaurant principal
• un restaurant a la carte
• bar
• bar langa piscina
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• seif la receptie (contra cost)
• magazin
• parcare (contra cost)
• fier de calcat (la cerere, la receptie, gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber
• fitness

Contra cost
• sauna


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara
• teren de joaca


PLAJA:

• plaja cu nisip, publica; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie