Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

APART- Hotel ' KASANDRA'


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru vara 2018..

Categoria oficiala a hotelului: 1*.

LOCALIZARE: La 850 de metri de plaja si la 1.5 Km. de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2007.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 6 lifturi • 3 studiouri (max. 3 persoane, 45 m2) • 80 apartamente cu un dormitor (max. 4 persoane, 50 mp).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

IMPORTANT:
La cazare vi se va solicita un depozit rambursabil de 100 de euro pe unitate de cazare (care va fi platit in numerar). Acesta va fi returnat la plecare, dupa ce se va verifica daca nu exista daune sau obiecte deteriorate in apartamente.

STUDIO:

• doua paturi separate si un pat suplimentar (pat pliabil)
• aer conditionat individual
• TV prin cablu
• balcon cu mobilier (scaune si masa)
• baie cu dus
• bucatarie echipata (hota, chiuveta, frigider, un set de ustensile, fierbator electric, prajitor de paine, fara cuptor)
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - o data pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (pat pliabil)
• vedere la piscina sau la parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• doua paturi separate in dormitor si o canapea extensibila (pentru 2 persoane) in camera de zi
• usa intre camere (camera de zi si dormitorul sunt separate printr-o usa, fara coridor)
• aer conditionat individual in camera de zi
• TV prin cablu in camera de zi
• balcon cu mobilier (scaune si masa)
• baie cu dus
• bucatarie echipata (hota, chiuveta, frigider, un set de ustensile, fierbator electric, prajitor de paine, fara cuptor)
• podea acoperita cu parchet laminat, placi ceramice
• curatenie in camera - o data pe saptamana
• schimbare prosoape - o data pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (canapea extensibila /pentru 2 persoane/ in camera de zi)
• vedere la piscina sau la parc


FACILITATI:

• restaurant a-la-carte (contra cost)
• seif la receptie (contra cost)
• Wi-Fi in zona receptiei si a piscinei (contra cost)
• magazine
• fier de calcat (timp de 1 ora, la cerere, la receptie)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• Receptia - program de lucru 24 de ore in sezonul de varf (01.07.2018 - 15.08.2018); in sezonul mediu si mic - program de lucru limitat;
• nu se pot face plati cu card de credit


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber cu apa minerala
• volei - in parcul verde din spatele hotelului

Contra cost
• biliard
• mini-fotbal - in parcul verde din spatele hotelului


PENTRU COPII:

• patut (contra cost, la cerere)
• sectiune la piscina exterioara
• loc de joaca in parcul din spatele hotelului (gratuit)


PLAJA:

• plaja publica cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• la piscina: umbrele de soare si sezlonguri - gratuit


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.



Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.