Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

AQUAMARINE


Descriere

Hotelul Aquamarine se afla foarte aproape de plaja cu nisip fin din statiunea Sunny Beach si promoveaza confortul si ospitalitatea, intr-o atmofera foarte primitoare si eleganta.Facilitati hotel
Hotelul pune la dispozitia turistilor restaurant, bar, receptie 24 ore, lobby, terasa, facilitati pentru persoane cu disabilitati, lift, seif (contra cost), camera de bagaje, sala de fitness, camera pentru jocuri, masaj, loc de joaca pentru copii, biliard, tenis de masa, windsurfing, darts, piscina in aer liber, spalatorie, parcare fara plata (locuri limitate).

Localizare
Hotelul Aquamarine este situat la 250 m de plaja si la aproximativ 900 m de centrul statiunii Sunny Beach.

Facilitati camere
Camerele sunt dotate cu aer conditionat, televizor, telefon, frigider, minibar, internet (contra cost), baie cu cada / dus, uscator de par, balcon.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.