Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE: la 150 de metri de plaja, in centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2003 si a fost renovat in anul 2009.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 1 lift • 36 camere duble (max. 2+1 persoane, 18 m2) • 4 apartamente cu un dormitor (max. 4 persoane, 36 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip meniu) / HB (mic dejun si cina tip meniu).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.
Sejur minim: 4 nopti 01.07- 31.08.2020

Atol 3*
SUMMER 2020 01.05-16.06 17.06-09.07 10.07-24.08 25.08-05.09 06.09-30.09
Minimum stay 4 4 4
Cancellations (days before the check-in date) 5 7 10 7 5
Cancellation penalty in nights 1 3 3 3 1
NO show penalty in nights 2 3 3 3 2
Early bookings:
15 % Discount for bookings made till 15.04 and paid 100% till 20.04 for stay in periods 01.05.-09.07. & 25.08.-30.09.
10 % Discount for bookings made till 15.04 and paid 100% till 20.04. for stay in period 10.07.-24.08.
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights for arrivals in period 01.05.-16.06. and 06.09.-30.09.
2 free nights for bookings with stay from 14 to 20 nights for arrivals in period 01.05.-16.06. and 06.09.-30.09.
* The extras are NOT cumulative with the EB discount!

CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• mini-frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, uscator de par, prosoape, cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la 7 zile
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• pat suplimentar (pat de tabara / fotoliu extensibil)


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de cu o canapeaq si un dormitor cu un pat dublu; usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• mini-frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus / cada, uscator de par, prosoape, cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la 7 zile
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• pat suplimentar (pat de tabara / fotoliu extensibil)


FACILITATI:

• restaurant a-la-carte
• seif (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare pazita (la 2,5 km de hotel, gratuita; cu transport gratuit pana acolo)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 11:00


SPORT & AGREMENT:

Contra cost:
• sporturi nautice la plaja


PENTRU COPII:

• scaune inalte in restaurant (gratuit)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie