Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Colosseum 2 Aparthotel


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: la 50 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2005.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 7 etaje • lift • 20 camere duble (max. 3 persoane, 20 mp) • 40 apartamente cu un dormitor (max. 2+2 persoane, 67 m²).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Colosseum-2 Aparthotel 3*
Summer 2020 01.05-15.06 16.06-10.07 11.07-21.08 22.08-08.09 09.09-31.10
Cancellations (days before check-in) 3 5 7 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty 100% 100% 100% 100% 100%

CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate sau un pat matrimonial
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• baie cu dus / cabina de dus, uscator de par, prosoape
• balcon, mobilier de pe balcon
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la 3 zile
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare sau la parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor separat; usa intre camere
• 2 paturi separate sau un pat matrimonial
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• bucatarie utilata (plita, cuptor cu microunde, frigider, tacamuri, oale, tigai)
• baie cu dus / cabina de dus, prosoape
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• balcon, mobilier pe balcon
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la trei zile
• schimbare prosoape - o data la trei zile
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare sau la parc


FACILITATI:

• restaurant
• lobby bar
• bar la piscina
• aer conditionat in locuri publice
• seif (contra cost)
• room service
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• fier de calcat
• parcare pazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie este permis


SPORT & AGREMENT:

• piscina in aer liber (11m * 8m)
• jacuzzi


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant
• piscina pentru copii


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


STUDIO:

• 2 paturi separate sau un pat matrimonial
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• bucatarie utilata (plita, cuptor cu microunde, frigider, tacamuri, oale, tigai)
• baie cu dus / cabina de dus, prosoape
• uscator de par (la cerere, la receptie)
• balcon, mobilier pe balcon
• podea acoperita cu gresie
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la 3 zile
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare sau la parc


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie