Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: La 70 de metri de plaja si la 2 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 1980 si renovat ultima data in anul 2017.
CAPACITATE: • cladire cu 7 etaje • 2 lifturi • 92 camere standard (max. 2+1/3 persoane, 25m2) • 32 camere triple (max. 3+1/4 persoane, 32m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / HB (mic dejun si cina - tip bufet) / FB (mic dejun bufet, pranz tip meniu si cina tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Delfin 3*
DBL ROOM - min 2; max 2+1 or 3 ad 30.05-09.06 10.06-20.06 21.06-07.07 08.07-23.08 24.08-05.09 06.09-15.09
Сancellations 3 5 7 7 7 5
Cancellation penalty in nights 1 1 1 100% 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 100% 2 2
Early bookings:
20 % Discount for bookings made till 31.12 and paid 100 % till 10.01
15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100 % till 05.04
10 % Discount for bookings made till 15.05 and paid 100 % till 25.05
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights for arrivals in periods 30.05.-09.06. & 06.09.-09.09.
2 free nights for bookings with stay from 14 to 21 nights for arrivals in periods 30.05.-09.06. & 06.09.-09.09.
* The extras are cumulative with the EB discount!
**ALL rooms are SEA VIEW rooms.

CAMERA DUBLA:

• doua paturi separate
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini-frigider
• telefon (contra cost)
• Wi-Fi - contra cost
• balcon cu mobilier
• baie cu dus, prosoape
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• vedere la mare


CAMERA TRIPLA:

• trei paturi separate
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• mini-frigider
• telefon (contra cost)
• Wi-Fi - contra cost
• balcon cu mobilier
• baie cu dus, prosoape
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• vedere la mare


FACILITATI:

• restaurant principal cu terasa
• restaurant a-la-carte
• lobby bar
• bar la piscina
• birou de schimb valutar
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (contra cost)
• room service (contra cost)
• magazin
• fier de calcat (contra cost)
• parcare - contra cost
• facilitati generale pentru persoane cu dizabilitati
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber

Contra cost
• fitness
• biliard
• sauna
• club de noapte pe plaja


PENTRU COPII:

• patut pentru copii - gratuit
• scaune inalte in restaurant
• sectiune la piscina exterioara
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie