Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categorie oficiala: 3*.
LOCALIZARE: la 50 de metri de plaja si la 2 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2005 si renovat ultima data in anul 2018.
CAPACITATE: • cladire de 4 etaje • 1 lift • camere duble (max. 2 persoane, 24 m2) • camere promo (max. 2+1 persoane, 24 m2) • apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3 persoane, 50 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun) / HB (mic dejun si cina) / FB (mic dejun, pranz si cina).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.

CAMERA DUBLA:

• un pat dublu
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• acces la internet prin cablu si Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus (in unele camere) / baie (in unele camere), telefon, uscator de par, prosoape si produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 2 zile
• schimbare prosoape - la 2 zile


CAMERA PROMO:

• o camera cu zona de zi si zona de dormit
• un pat dublu
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• acces la internet prin cablu si Wi-Fi (gratuit)
• fara balcon
• toaleta si baie cu dus (in unele camere) / baie (in unele camere), telefon, uscator de par, prosoape si produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 2 zile
• schimbare prosoape - la 2 zile


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila (folosita ca pat suplimentar) si un dormitor cu un pat dublu; usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• acces la internet prin cablu si Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus (in unele camere) / baie (in unele camere), telefon, uscator de par, prosoape si produse cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 2 zile
• schimbare prosoape - la 2 zile


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant A-la-carte
• bar in lobby
• aer conditionat in locuri publice
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• parcarea auto nepazita (contra cost)
• fier de calcat (contra cost)
• spalatorie (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie