Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Golden Dreams Aparthotel_FR


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE: la 300 de metri de plaja si la 400 de metri de centrul statiunii.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 2 lifturi • 5 studiouri (max. 2 persoane, 38m²) • 15 apartamente cu cate un dormitor (max. 2+2/3 persoane, 60 m²) • 10 apartamente cu cate doua dormitoare (max. 4+2/5 persoane, 110m²).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa).
COPII: turistii cu varsta cuprinsa intre 0 si 2,99 ani sunt considerati copii.
Sejur minim: 5 nopti in perioada 09.07 - 22.08.
Nota importanta: La check-in, vi se va cere un depozit de 100 de euro (pentru studiouri si apartamente cu un dormitor) si 150 de euro (pentru apartamente cu 2 dormitoare). Acest depozit vi se va returna la check-out, dupa ce se va verifica daca nu au fost aduse daune unitatii de cazare.

Golden Dreams Aparthotel_FR 2*
Summer 2020 10.05-24.06 25.06-08.07 09.07-22.08 23.08-04.09 05.09-30.09
Cancellations 7 14 21 14 7
Cancellation penalty in nights 40% 40% 40% 40% 40%
NO show penalty in nights 100% 100% 100% 100% 100%
Early bookings:
20 % Discount for bookings made till 31.01. and paid 100% till 10.02
15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 10.04
10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 10.05
Extras:
1 free nights for stay 7-13 nights for booking for stay in periods 20.05-01.06 & 26.08.-30.09.
2 free night for stay 14 nights and more for booking for stay in periods 20.05-01.06 & 26.08.-30.09.
* The Extras are NOT cumulative with the EB discount
NOTE: * At time of accommodation - deposit 100 euro per Studio & APP 1-Bedroom, 150 euro per APP-2-Bedroom - for damages. At departure will be turn back in the absence of damages. ** The changes of names in confirmed bookings are not possible.

STUDIO:

• o camera spatioasa cu zona de zi si zona de dormit
• un pat dublu
• pat suplimentar (pat de camping / canapea extensibila)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• seif (contra cost)
• bucatarie echipata (plita electrica, cuptor, frigider, vesela, oale, tigai, masina de spalat / nu in toate studiourile /; gatitul este permis)
• Wi-Fi (contra cost)
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus, prosoape
• curatenie in camera - in fiecare a 3-a zi
• schimbare lenjerie de pat - in fiecare a 5-a zi
• schimbare prosoape - in fiecare a 3-a zi


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu un pat dublu, fara usa intre camere
• pat suplimentar (pat de camping / canapea extensibila)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• seif (contra cost)
• bucatarie echipata (plita electrica, cuptor, frigider, vesela, oale, tigai, masina de spalat / nu in toate apartamentele /; gatitul este permis)
• Wi-Fi (contra cost)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus, prosoape
• curatenie in camera - in fiecare a 3-a zi
• schimbare lenjerie de pat - in fiecare a 5-a zi
• schimbare prosoape - in fiecare a 3-a zi


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi si doua dormitoare cu cate un pat dublu fiecare; usa intre camere
• pat suplimentar (pat de camping / canapea extensibila)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• seif (contra cost)
• bucatarie echipata (plita electrica, cuptor, frigider, vesela, oale, tigai, masina de spalat / nu in toate apartamentele /; gatitul este permis)
• Wi-Fi (contra cost)
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• toaleta si baie cu cabina de dus / dus, prosoape
• curatenie in camera - in fiecare a 3-a zi
• schimbare lenjerie de pat - in fiecare a 5-a zi
• schimbare prosoape - in fiecare a 3-a zi


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurant a-la-carte
• aer conditionat in zonele publice
• Wi-Fi in lobby (contra cost)
• magazine
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• birou de schimb valutar
• seif (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita gratuita
• accesul cu animale de companie este permis (max. 5 kg, contra cost)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara

Contra cost
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut (contra cost)
• scaun inalt in restaurant (gratuit)


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuie langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie