Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de acualizare pentru sezonul de vara 2020...

LOCALIZARE: la 50 de metri de plaja, la 2 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008.
CAPACITATE: • cladire cu 4 etaje • 5 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 30 m2) • 5 camere duble Large (max. 2+2/3 persoane, 44 m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip meniu) / HB (mic dejun si cina - tip meniu) / FB (mic dejun, pranz si cina - tip meniu)
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 13.99 ani sunt considerati copii.

Ilka Family hotel 3*
Summer 2020 20.05-10.06 11.06-30.06 01.07-25.08 26.08-09.09 10.09-28.09
Cancellations 5 5 7 5 5
Cancellation penalty in nights 1 1 2 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Early bookings :
5 % Discount for bookings made till 30.04. and paid 100 % till 10.05.

CAMERA DUBLA STANDARD:

• doua paturi separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par, prosoape
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil / canapea)
• vedere la parc


CAMERA DUBLA LARGE:

• camera dubla mai mare, doua paturi separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par, prosoape
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil / canapea)
• vedere la parc


FACILITATI:

• restaurant a-la-carte
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (contra cost)
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• locuri de parcare nepazite (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• meniu pentru copii
• scaun inalt in restaurant


SPORT & AGREMENT:

• sporturi acvatice pe plaja


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


APARTAMENT:

• camera de zi si un dormitor cu doua paturi separate
• aer conditionat individual
• TV prin cablu
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• bucatarie echipata (plita, cuptor, frigider, tacamuri, oale, tigai)
• toaleta si baie cu dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• balcon, mobilier pe balcon
• podea acoperita cu gresie
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - o data la 3 zile
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil / canapea)
Vedere la mare sau la parc.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie