Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru sezonul de vara 2019...

LOCALIZARE
: la 150 de metri de plaja si la 100 de metri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2005 si renovat in anul 2012.
CAPACITATE: • cladire de 7 etaje • 2 lifturi • 96 camere duble (max. 2+1 persoane).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun si cina /include apa minerala si vin/) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun tip bufet 07:00-10:00, pranz bufet 12:00-14:00, cina tip bufet 18:30-21:00. Bauturi alcoolice si non-alcoolice locale disponibile pe timpul mesei in restaurantul principal. Sandvisuri reci si calde, cafea, ceai, produse de patiserie de la 16:00 la 17:00.
• bauturi locale (bauturi calde, vin, bere, bauturi alcoolice si nealcoolice) intre 11:00 si 23:00. O data pe saptamana - seara cu preparate din bucataria nationala.
• bauturile din import si toate bauturile servite in Sky Bar sunt contra cost.


CAMERA DUBLA:

• doua paturi twin sau un pat dublu
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu
• telefon
• baie cu dus, uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


FACILITATI:

• restaurant principal
• lobby bar
• schimb valutar
• room service (contra cost)
• seif (contra cost)
• sala de Internet
• salon de coafura
• salon de infrumusete
• sala de conferinte
• magazine
• spalatorie, calcatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie este permis (contra cost)


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber
• tenis de masa
• darts
• sah

Contra cost
• biliard
• jocuri electronice
• masaj


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaun inalt in restaurant
• piscina pentru copii


PLAJA:

• plaja publica cu nisip; umbrele de soare, sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


APARTAMENT:

• pat dublu
• bucatarioara cu plite, mini-frigider
• aer conditionat
• TV prin cablu
• telefon
• baie cu dus, uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu covor
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.