Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Pollo Resort Aparthotel


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala 3*.
LOCALIZARE: la 300 de metri de plaja si la 3 kilometri de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008.
CAPACITATE: • 6 cladiri cu cate 6 etaje • 6 lifturi • 30 de studiouri (max. 2+1 persoane, 42 m²) • 35 de apartamente cu cate un dormitor (max. 2+2 persoane, 65 m²) • 10 apartamente cu cate doua dormitoare (max. 4+2 persoane, 95m²).
TIP PENSIUNE: RO (self-catering) / All Inclusive Light, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Pollo Resort Aparthotel 3*
Summer 2020 01.05-20.06 21.06-13.07 14.07-19.08 20.08-03.09 04.09-30.09
Cancellation 3 3 7 3 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 3 3 3 3 3
Early bookings :
15 % Discount for bookings made till 29.02 and paid 100 % till 05.03.
10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100 % till 05.05.

ALL INCLUSIVE LIGHT:

In restaurantul principal, tip bufet:
• mic dejun - de la 08:00 la 10:00. Mic dejun continental - carnati, branza, oua, fructe, cornuri, muesli, produse de patiserie, etc.
• pranz - de la 12:00 la 14:00. Bucatarie traditionala, salate proaspete, supe, trei feluri cu carne si unul vegetarian, fructe, etc.
• cina - de la 18:00 la 20:00. Bucatarie internationala, inclusiv mancare vegetariana, spaghete, gratar si pizza.
Bauturi locale de la 10:00 la 22:00. Alcoolice, racoritoare, vin, bere, apa minerala, cafea si ceai.

Bauturile din import si chipsurile sunt contra cost.


STUDIO:

• o camera spatioasa, cu zona de zi si zona de dormit
• 2 paturi separate / un pat dublu
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• bucatarie echipata (plita electrica, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, prajitor de paine, vesela, oale si tigai; gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• Wi-Fi (contra cost)
• toaleta si baie cu dus, prosoape si produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 3 zile
• schimbare prosoape - la 3 zile


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila si un dormitor separat, cu doua paturi single/pat dublu; usa intre camere
• pat suplimentar (canapea/fotoliu extensibil)
• bucatarie echipata (plita electrica, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, prajitor de paine, vesela, oale si tigai; gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• Wi-Fi (contra cost)
• toaleta si baie cu dus, prosoape si produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 3 zile
• schimbare prosoape - la 3 zile


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi cu o canapea extensibila si doua dormitoare separate, cu cate doua paturi single/pat dublu fiecare; usa intre camere
• pat suplimentar (canapea/fotoliu extensibil)
• bucatarie echipata (plita electrica, cuptor cu microunde, frigider, filtru de cafea, prajitor de paine, vesela, oale si tigai; gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• fierbator electric
• Wi-Fi (contra cost)
• 2 toalete si baie cu dus, prosoape si produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 3 zile
• schimbare prosoape - la 3 zile


FACILITATI:

• restaurant principal renovat in anul 2020 (70 locuri) cu terasa (120 de locuri)
• restaurant la carte
• bar de zi
• aer conditionat in locurile publice
• Wi-Fi in zona receptiei (gratuit)
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• centru SPA (contra cost)
• magazine
• servicii de spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit, la cerere, la receptie)
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• garaj (contra cost)
• accesul cu animale de companie este permis (la cerere, gratuit)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit:
• piscina exterioara (13 x 35 m)
• tenis de masa

Contra cost:
• fitness
• biliard
• masaj
• jacuzzi
• sauna
• baie de aburi
• baie turceasca
• sporturi nautice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut (contra cost)
• scaun inalt in restaurant (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri cu saltea gratuite langa piscina
• autobuz catre centrul statiunii - contra cost


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie