Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE: la 300 de metri de plaja si la 2 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2008 si renovat ultima data in anul 2015.
CAPACITATE: • 2 cladiri • cladiri cu 5 etaje • 1 lift • 34 camere duble standard (max. 2+1/3 persoane, 26 m²) • 10 camere Small (18 m²) • 3 apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4 persoane, 52 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 0 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Zaara 3*
Summer 2020 29.05-18.06 19.06-16.07 17.07-22.08 23.08-31.08 01.09-19.09
Cancellations without penalty (days before check in) 6 6 7 6 6
Cancellation penalty in nights 30% 30% 30% 30% 30%
NO show penalty in nights 100% 100% 100% 100% 100%

CAMERA DUBLA STANDARD:

• un pat dublu sau 2 paturi de o persoană
• aer conditionat central / individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• mini-bar (contra cost)
• telefon (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus / cabina de dus, uscator de par, buton de panica (nu in camere single), prosoape, cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 3-4 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 2-3 zile
• pat suplimentar (fotoliu)
• vedere la parc sau la mare


CAMERA SMALL:

• camera foarte mica, un pat dublu sau 2 paturi de o persoană
• pat suplimentar nu este posibil
• aer conditionat central / individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• mini-bar (contra cost)
• telefon (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus / cabina de dus, uscator de par, buton de panica (nu in camere single), prosoape, cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 3-4 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 2-3 zile
• vedere la parc sau la mare


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor separat
• pat suplimentar (canapea extensibila)
• bucatarioara echipata (fierbator electric, tacamuri)
• aer conditionat central / individual
• televiziune prin satelit
• frigider
• mini-bar (contra cost)
• telefon (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus / cabina de dus, uscator de par, buton de panica (nu in camere single), prosoape, cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la fiecare 3-4 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 2-3 zile
• vedere la parc sau la mare


FACILITATI:

• restaurant principal (contra cost)
• bar la piscina (contra cost)
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• seif (gratuit)
• sala de conferinte (30 de locuri, gratuit)
• fier de calcat (gratuit)
• magazine
• facilitati generale pentru oaspetii cu dizabilitati
• parcare pazita (contra cost)
• locuri de parcare nepazite (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber
• tenis de masa


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune la piscina exterioara


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie