Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficială 3*.
LOCALIZATE: la 350 de metri de plaja si la 2 km de centrul statiunii.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 1999 si renovat ultima data in anul 2009.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 1 lift • 12 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 17 m²) • 7 camere triple (max. 3+1/4 persoane, 23 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun).
COPII: turiStii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.
SEJUR MINIM: 4 zile In perioada 01.07.2020 - 31.08.2020.


Zora 3*
Summer 2020 01.06-17.06 18.06-09.07 10.07-24.08 25.08-05.09
Cancellations without penalty (days before check in) 4 4 4
Cancellations 5 7 10 7
Cancellation penalty in nights 1 3 3 3
NO show penalty in nights 2 3 3 3
Early bookings:
15 % Discount for bookings made till 15.04 and paid 100% till 20.04 for stay in periods 01.06.-09.07. & 25.08.-05.09.
10 % Discount for bookings made till 15.04 and paid 100% till 20.04. for stay in period 10.07.-24.08.
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 13 nights for arrivals in period 01.06.-17.06.
2 free nights for bookings with stay from 14 to 20 nights for arrivals in period 01.06.-17.06.
* The extras are NOT cumulative with the EB discount!

CAMERA DUBLA:

• 2 paturi separate (90 / 190cm)
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, prosoape, uscator de par (la cerere, la receptie) si produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 7 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 3 zile


CAMERA TRIPLA:

• 3 paturi separate (90 / 190cm)
• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• frigider
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus, prosoape, uscator de par (la cerere, la receptie) si produse cosmetice pentru baie
• balcon cu mobilier
• podea acoperita cu parchet / placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - la 7 zile
• schimbare prosoape - la fiecare 3 zile


FACILITATI:

• restaurant la carte
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• room service (gratuit)
• fier de calcat (gratuit, la cerere, la receptie)
• parcare pazita gratuita
• accesul cu animale de companie nu este permis
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 11:00


PENTRU COPII:

• loc de joaca


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara (5 x 12 m)

Contra cost
• sporturi nautice pe plaja


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri cu saltea gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie