Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descriere in curs de actualizare pentru vara 2019...

LOCALIZARE: intr-un parc frumos, pe plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost renovat in anul 2003.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • 2 lifturi • 171 camere duble (max. 2+1 persoane, 25 m²) • 16 camere de familie (max. 2+2/3+1 persoane, 39 m²).
TIP PENSIUNE: All Inclusive Plus, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 11.99 ani sunt considerati copii.

ALL INCLUSIVE PLUS:

Alimente:
In restaurantul principal "Marina", tip bufet:
• mic dejun 7:30-10:30 (bauturi incluse: apa, bauturi non-alcoolice, cafea, ceai)
• pranz 12:00-14:30 (bauturi incluse: apa, bauturi non-alcoolice, bere, vin, cafea, ceai)
• cina 18:00-21:00 (bauturi incluse: apa, bauturi non-alcoolice, bere, vin, bauturi alcoolice locale, cafea, ceai)
• o data pe saptamana - cina tematica - gratar si bucatarie traditionala
In barul Snack de la 10:30 la 12:00 si de la 15:00 la 17:00 - hot dog, pizza, dulciuri
In lobby bar 15:00-16:00 - fructe si inghetata
In restaurantul italian a-la-carte, gratuit o singura data pe sejur /sejur de minim 7 nopti /, necesita rezervare facuta cu 2 zile in avans:
• cina italiana tip meniu de la 18:00 la 21:00 (bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare, bere, vin, bauturi alcoolice locale, cafea si ceai)

Bauturi:
• in barul de pe plaja 10:00-16:00 (01.06-30.09, in functie de conditiile meteorologice) - apa, bauturi non-alcoolice, bere, vin, bauturi alcoolice locale, cafea si ceai
• in barul "Marina" din Lobby 10:00-23:00 - apa, bauturi non-alcoolice, bere, vin, bauturi alcoolice locale, cafea si ceai


CAMERA DUBLA:

• pat suplimentar (fotoliu); nu se recomanda cazarea unui adult pe patul suplimentar
• 2 paturi single
• aer conditionat central
• TV prin satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu cabina de dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – zilnic
• vedere la parc sau la mare


APARTAMENT:

• camera de zi cu canapea extensibila si un dormitor cu un pat dublu
• unele apartamente au usa de despartire intre camera de zi si dormitor
• aer conditionat central
• TV prin satelit
• telefon
• mini-bar (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu cabina de dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie de pat – de 3 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – zilnic
• vedere la mare


FACILITATI:

• restaurant
• lobby bar
• bar la piscina
• seif (contra cost)
• room service (intre orele 08:00 si 23:00, contra cost)
• birou de schimb valutar
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• centru balnear si centru SPA
• salon de coafura
• sala de conferinte
• spalatorie (contra cost)
• parcare pazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit:
• piscina exterioara cu apa minerala (incalzita in perioada 01.09 - 10.06)
• piscina interioara cu apa minerala incalzita
• tenis de masa

Contra cost:
• fitness
• teren de tenis (in complex)
• aerobic acvatic
• masaj
• sauna
• sporturi pe apa, la plaja


PENTRU COPII:

• patut (gratuit, la cerere)
• scaune inalte in restaurant
• piscina pentru copii
• loc de joaca
• club pentru copii (10:00-12:30 & 15:00-17:30)


PLAJA:

• plaja privata, cu nisip: o umbrela si doua sezlonguri /camera - gratuit, in functie de disponibilitate
• la piscina : umbrele, sezlonguri - gratuit (in functie de disponibilitate)
• prosoape pentru plaja si piscina - gratuit (se cere depozit)


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.