Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

GARDEN OF EDEN 5*


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru vara 2018..

LOCALIZARE: La 150-200 de metri de plaja, la 1.5km de St. Vlas.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2007.
CAPACITATE: • 6 etaje • lifturi • 48 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 25 m²) • 6 apartamente cu un dormitor (max. 2+2/4 persoane, 55 m²).
TIP PENSIUNE: RO (fara masa) / BB (mic dejun- tip bufet) / HB (mic dejun si cina bufet) / FB (mic dejun, pranz si cina - tip bufet)
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

CAMERA STANDARD:

• 2 paturi separate
• aer conditionat central
• televiziune prin cablu
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• mini-bar
• seif
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, bideu, telefon, uscator de par, prosoape
• balcon
• podea acoperita cu placi ceramice
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la 3 zile
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare sau la parc


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu un pat matrimonial, usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• telefon
• Wi-Fi (gratuit)
• toaleta si baie cu dus / baie, telefon, uscator de par, prosoape
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - o data la 3 zile
• pat suplimentar (canapea extensibila)


FACILITATI:

• restaurant principal
• restaurante a-la-carte (restaurant pescaresc si italian)
• lobby bar
• bar de zi
• bar la piscina
• aer conditionat in locurile publice
• seif
• room service
• birou de schimb valutar
• magazine
• centru de afaceri
• sala cu internet
• sala de conferinte
• fier de calcat
• spalatorie - contra cost
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• parcare pazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

• 8 piscine in aer liber
• piscina interioara
• animatie pentru adulti

Contra cost
• fitness
• teren de tenis
• tenis de masa
• biliard
• darts
• gimnastica aerobica si acvatica
• masaj
• salon de infrumusetare
• coafor
• jacuzzi
• solar
• sauna
• baie de aburi


PENTRU COPII:

• patut (contra cost)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• sectiune pentru copii la piscina din aer liber
• animatie pentru copii
• loc de joaca pentru copii


PLAJA:

• plaja privata cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• la piscina: umbrele si sezlonguri - gratuit
• transport cu autobuzul spre centrul statiunii


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Harta - Garden of Eden


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.