Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Zoe Hotel (ex.Trypiti Hotel & Suites)


Descriere



Localizare
Situat în zona Tripiti,  la 3 km de Limenaria, la 40 km de portul Limenas, la 20 km de portul Prinou, insula Thasos, la 40 km de aeroportul Megas Alexandros, Kavala.

Facilitati hotel
 Hotelul are 12 clădiri. Hotelul ofera o gamă de camere confortabile, restaurant și bar, acces la internet, atmosferă liniștită.  Acesta va fi complet renovat în anul 2019. 

Facilitati camere
Camerele dispun de: aer condiționat, TV, internet Wi-Fi gratuit, mini-frigider, seif în cameră (la cerere), duș, uscător de păr, halate de baie și papuci, balcon / terasă. Bcot - la cerere.New! Deluxe Double (31 mp) Pat dublu, pat pliabil pentru a treia persoană.Family Room Deluxe (50 mp) Renovate in 2017 Dormitor principal cu pat dublu, al doilea dormitor cu 2 paturi de o persoană.(2 camere cu ușa de legătură).Serviciul de curatenie in camere - zilnic, schimbarea lenjeriei de pat - de 3 ori pe săptămână.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.