Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Aqua View Boutique Hotel


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: La 200 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2012.
CAPACITATE: • cladire cu 6 etaje • lift • 30 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 16-20 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / HB+ (mic dejun si cina - tip bufet) Cina include o bautura racoritoare de persoana + un pahar de vin sau bere pentru adulti.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 12.99 ani sunt considerati copii.
Sejur minim: 5 nopti in perioada 11.07-25.08 si 3 nopti in perioada 18.06-10.07 & 26.08-05.09.

Cancellation policy
SUMMER 2020 15.05-17.06 18.06-10.07 11.07-25.08 26.08-05.09 06.09-15.10
Minimum stay 1 3 5 3 1
Cancellation (days before the check-in date) 2 5 7 5 2
Cancellation penalty in nights 100% 100% 100% 100% 100%
NO show penalty in nights 100% 100% 100% 100% 100%

Early bookings:

  • 35 % Discount for bookings made till 01.01 and paid 100% till 10.01.
  • 25 % Discount for bookings made till 31.01. and paid 100% till 10.02
  • 20 % Discount for bookings made till 28.02 and paid 100% till 10.03
  • 15 % Discount for bookings made till 31.03. and paid 100% till 10.04.
  • 10 % Discount for bookings made till 30.04. and paid 100% till 10.05.

Extras /valid for reservation made after 01.05./:

  • "For arrivals in periods 01.06.-17.06 and 04.09-15.09 - for stay 7-13 nights - 1 night free; for stay min 14 nights - 2 nights free;
  • for stay over 14 nights - 2 nights free"

* The extras are NOT cumulative with the EB discount!

CAMERA DUBLA:

• pat suplimentar (scaun-pat)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon (contra cost)
• mini-bar (contra cost)
• seif (contra cost)
• Wi-Fi (gratuit)
• baie cu dus/cada
• uscator de par (in camera)
• balcon
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 3 ori pe saptamana


FACILITATI:

• restaurant
• restaurant a-la-carte
• lobby bar
• Wi-Fi in intregul hotel (gratuit)
• schimb valutar
• seif (contra cost)
• room service
• centru SPA
• salon de coafura
• fier de calcat (gratuit)
• parcare pazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• sah
• sauna si sauna cu infrerosu
• baie de aburi
• jacuzzi

Contra cost
• masaj
• zona VIP


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• scaune inalte in restaurant
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina
• transport gratuit la plaja /09:00 - 11:00 & 16:00 - 18:00/


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie