Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2019.

LOCALIZARE
: la 200 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2004 si renovat in anul 2014.
CAPACITATE: cladire cu 3 etaje • 1 lift • 21 camere duble standard (max. 2+1 persoane) • o camera single • un studio (max. 2+1 persoane) • 3 apartamente cu un dormitor (max. 3+1 persoane).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun - bufet sau meniu).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Cancellation policy
SUMMER 2020 01.06-15.06 16.06-05.07 06.07-25.08 26.08-10.09 11.09-16.09
Cancellation (days before the check-in date) 3 5 10 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2

CAMERA STANDARD:

• 2 paturi separate / pat matrimonial
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cada, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - de 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare


APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi si un dormitor cu 2 paturi separate / pat matrimonial, usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu cada, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 4 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - 3 ori pe saptamana
• pat suplimentar (pat extensibil)
• vedere la mare


FACILITATI:

• restaurant principal
• bar in lobby
• aer conditionat in locurile publice
• spalatorie (contra cost)
• seif (contra cost)
• room service
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• fier de calcat (gratuit)
• 2 sali de conferinte (contra cost)
• facilitati generale pentru persoane cu handicap
• locuri de parcare nepazite (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (7m*5m)
• fitness

Contra cost
• masaj
• sauna
• biliard
• sporturi acvatice pe plaja


PENTRU COPII:

• patut
• meniu pentru copii
• scaune inalte in restaurant
• sectiune la piscina din aer liber
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; sezlonguri si umbrele - contra cost
• sezlonguri si umbrele de soare langa piscina - gratuit
• transport catre centrul statiunii - contra cost


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie