Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Cabacum Beach Residence


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE: La 300 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2010.
CAPACITATE: • cladire cu 12 etaje • 6 lifturi • 15 apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3 persoane, 50-70 m²) • 9 apartamente cu 2 dormitoare (max. 4+2/5 persoane, 70-90 m²).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet /08:00 - 10:00/- servit in restaurantul din Complexul La Mer Residence, la 300 de metri de Cabacum Beach Residence).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 13.99 ani sunt considerati copii.

Cancellation policy
SUMMER 2020 01.05-31.05 01.06-15.06 16.06-05.07 06.07-31.08 01.09-15.09 16.09-30.09 01.10-31.10
Cancellation (days before the check-in date) 3 5 7 14 7 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2 2 2

Early bookings:

  • 20 % Discount for bookings made till 28.02 and paid 100% till 05.03.
  • 15 % Discount for bookings made till 31.03 and paid 100% till 05.04.
  • 10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05.

Extras:

  • 2 nights free for stay from 7 till 13 nights and arrivals in the periods 15.05-26.05 and 15.09-30.09
  • 4 nights free for stay from 14 and more nights and arrivals in the periods 15.05-26.05 and 15.09-30.09
  • 1 night free for stay from 7 till 13 nights and arrivals in the periods 27.05-10.06 and 01.09-14.09
  • 2 nights free for stay from 14 and more nights and arrivals in the periods 27.05-10.06 and 01.09-14.09

* The extras are cumulative with the EB discount!

APARTAMENT:

• camera de zi cu o canapea si unul sau doua dormitoare separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• bucatarioara complet echipata (frigider, cuptor cu microunde, plita electrica, fierbator de apa, filtru de cafea)
• acces la internet/Wi-Fi (contra cost)
• baie cu dus
• uscator de par (la receptie)
• balcon
• podea acoperita cu placi ceramice, parchet
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana


FACILITATI:

• restaurant situat la 300 de metri, in Complexul La Mer Residence
• Wi-Fi in zona receptiei (gratuit)
• seif (contra cost)
• magazin
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita (contra cost)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara

Contra cost
• sporturi acvatice la plaja


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (gratuit)
• scaun inalt
• piscina pentru copii


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si si sezlonguri gratuite lngaa piscina


Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie