Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Cabacum Plaza Aparthotel


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: pe malul marii, la 100 de metri de plaja cu nisip Kabacum Beach (in fata hotelului plaja este stancoasa, insa la 100 de metri departare, plaja este cu nisip), la 3 km de statiunea Nisipurile de Aur.
CAPACITATE: • 2 cladiri cu cate 6 etaje • lift • apartamente cu un dormitor (max. 2+2 persoane, 33-65 m2) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2 persoane, 75-105m2) • studiouri (max. 2 persoane, 22-28m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Cabacum Plaza Aparthotel 2*+
SUMMER 2020 01.05-17.06 18.06-15.07 16.07-26.08 27.08-08.09 09.09-30.10
Cancellations (days before the check-in date) 3 5 7 5 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Early bookings:
15 % Discount for bookings made till 31.01 and paid 100% till 05.02
10 % Discount for bookings made till 30.04 and paid 100% till 05.05
Extras:
7=6,14=12 for bookings with stay in periods 01.05-10.06 & from 10.09
* The Extras are not cumulative with the EB discount

APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu canapea si un dormitor
• aer conditionat individual
• bucatarie cu plita ceramica, cuptor cu microunde, frigider, ceainic electric, ustensile de bucatarie (gatitul este permis)
• masa cu scaune
• Wi-Fi - gratuit
• LCD TV prin cablu
• seif
• baie cu dus, boiler, uscator de par
• balcon cu mobilier
• vedere la mare / vedere laterala la mare / vedere la parc


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi cu canapea si doua dormitoare
• aer conditionat individual
• bucatarie cu plita ceramica, cuptor cu microunde, frigider, ceainic electric, ustensile de bucatarie (gatitul este permis)
• masa cu scaune
• Wi-Fi - gratuit
• LCD TV prin cablu
• baie cu dus, boiler, uscator de par
• seif
• balcon cu mobilier / fara balcon
• vedere la mare sau la parc


STUDIO:

• dormitor cu bucatarie cu plita ceramica, cuptor cu microunde, frigider, ceainic electric, ustensile de bucatarie (gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• masa cu scaune
• Wi-Fi - gratuit
• LCD TV prin cablu
• baie cu dus, boiler, uscator de par
• balcon cu mobilier / fara balcon
• vedere la mare sau la parc


FACILITATI:

• bar in lobby
• Wi-Fi in zone publice - gratuit
• parcare (gratuit)
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber
• tenis de masa
• sah


PENTRU COPII:

• sectiune pentru copii la piscina exterioara
• loc de joaca
• tenis de masa
• sah


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie