Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE:
la 500 de metri de plaja si la 2 km de statiunea Nisipurile de Aur.
INFORMATII GENERALE: hotelul a fost construit in anul 2000 si renovat in anul 2015.
CAPACITATE: • cladire cu 3 etaje • 1 lift • 57 camere standard (max. 2+1/3 persoane, 15-23m2) • 7 apartamente cu 2 dormitoare (max. 2+2/4 persoane, 35m2).
TIP PENSIUNE: HB (mic dejun si cina - tip bufet).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11,99 ani sunt considerati copii.

Exotica 3*
SUMMER 2020 01.05-15.06 16.06-04.07 05.07-22.08 23.08-15.09 16.09-30.09
Cancellation (days before the check-in date) 3 7 10 7 3
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2
Early bookings /valid for stay of minimum 5 nights/:
25 % Discount for bookings made till 31.01.and paid 100% till 10.02.
20 % Discount for bookings made till 31.03.and paid 100% till 10.04.
15 % Discount for bookings made till 30.04.and paid 100% till 10.05.
10 % Discount for bookings made till 31.05.and paid 100% till 10.06.
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 12 nights and arrivals in periods 01.06.-15.06. & 16.09.-30.09.
2 free nights for bookings with stay from 13 to 20 nights and arrivals in periods 01.06.-15.06. & 16.09.-30.09.
3 free nights for bookings with stay 21 and more nights and arrivals in periods 01.06.-15.06. & 16.09.-30.09.
* The extras are cumulative with the EB discount!

CAMERA STANDARD:

• 2 paturi separate
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar
• balcon
• toaleta si baie cu dus, telefon, uscator de par (in camera), prosoape
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• pat suplimentar (pat normal)
• posibilitate pentru un al 2-lea pat suplimentar
• vedere la mare (15 camere) sau vedere la parc (47 camere)


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• doua dormitoare cu cate 2 paturi separate fiecare; usa intre camere
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu / satelit
• telefon
• mini-bar
• balcon
• toaleta si baie cu dus, telefon, uscator de par, prosoape
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare prosoape - de 2 ori pe saptamana
• schimbare lenjerie de pat - o data pe saptamana
• vedere la mare (1 apartament) sau vedere la parc (6 apartamente)


FACILITATI:

• restaurant principal
• bar la piscina
• Wi-Fi in zonele publice (gratuit)
• fier de calcat (gratuit)
• parcare nepazita gratuita
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina in aer liber (150m3)
• sah
• mini-fotbal


PENTRU COPII:

• patut (gratuit)
• scaune inalte in restaurant (gratuit)
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri - contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie