Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

La Mer Residence Aparthotel


Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

Categoria oficiala: 3*.
LOCALIZARE: pe plaja, la 15 km de orasul Varna.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost construit in anul 2014 si a fost renovat in anul 2019.
CAPACITATE: • 3 cladiri cu cate 7 etaje • 9 lifturi • apartamente cu un dormitor (max. 2+2/3 persoane, 80m2) • apartamente cu doua dormitoare (max. 4+2/5 persoane, 100m2).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun - bufet sau meniu).
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 3 si 13,99 ani sunt considerati copii.

Cancellation policy
Summer 2020 01.03-31.05 01.06-30.06 01.07-31.08 01.09-30.09 01.10-30.10
Canceling number of days before check-in 5 10 14 10 5
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 100% 100% 100% 2

APARTAMENT CU UN DORMITOR:

• camera de zi cu o canapea extensibila (folosita ca pat suplimentar) si un dormitor separat, cu un pat dublu; usa intre camere
• bucatarie echipata (frigider, plita electrica, cuptor, ceainic si tacamuri, masina de spalat rufe, gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• radio
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape si articole cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• vedere la mare


APARTAMENT CU DOUA DORMITOARE:

• camera de zi cu o canapea extensibila (folosita ca pat suplimentar) si doua dormitoare separat, cu cate un pat dublu fiecare; usa intre camere
• bucatarie echipata (frigider, plita electrica, cuptor, ceainic si tacamuri, masina de spalat rufe, gatitul este permis)
• aer conditionat individual
• televiziune prin cablu
• radio
• Wi-Fi (gratuit)
• balcon cu mobilier
• toaleta si baie cu dus / cabina de dus, uscator de par (la cerere, la receptie), prosoape si articole cosmetice pentru baie
• podea acoperita cu parchet
• curatenie in camera - zilnic
• schimbare lenjerie de pat - de doua ori pe saptamana
• schimbare prosoape - zilnic
• vedere la mare


FACILITATI:

• restaurant principal
• un restaurant a-la-carte (contra cost)
• aer conditionat in locurile publice
• spalatorie (contra cost)
• fier de calcat (gratuit)
• 2 sali de conferinte (50 - 220 de locuri)
• sala de animatie
• parcare pazita (gratuit)
• parcare nesupravegheata (gratuit)
• check-in - dupa ora 14:00
• check-out - pana la ora 12:00
• accesul cu animale de companie nu este permis


SPORT & AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• tenis de masa

Contra cost
• sporturi nautice pe plaja
• masaj (la cerere)


PENTRU COPII:

• patut pentru copii (gratuit)
• meniu pentru copii in restaurant (gratuit)
• scaun inalt in restaurant (gratuit)
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip; umbrele de soare si sezlonguri cu saltea - gratuit
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie