Solicita o oferta
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Descriere

Descrierea hotelului a fost actualizata pentru sezonul de vara 2020.

LOCALIZARE
: La 400 de metri de plaja.
INFORMATII GENERALE: Hotelul a fost renovat in anul 2008.
CAPACITATE: • cladire cu 5 etaje • lift • 65 camere duble (max. 2+1/3 persoane, 18 m²) • 4 apartamente cu un dormitor (max. 2+2 persons).
TIP PENSIUNE: BB (mic dejun bufet) / All Inclusive, vezi descrierea de mai jos.
COPII: Turistii cu varsta cuprinsa intre 2 si 11.99 ani sunt considerati copii.

Vezhen 3*
SUMMER 2020 01.05-10.06 11.06-20.06 21.06-06.07 07.07-25.08 26.08-05.09 06.09-14.09 15.09-10.10
Cancellation (days before the check-in date) 1 3 5 5 5 3 1
Cancellation penalty in nights 1 1 1 1 1 1 1
NO show penalty in nights 2 2 2 2 2 2 2
Booking tax (obligatory): 0,50 Euro per person per day
20 % Discount for bookings made till 28.02 and paid 100% till 10.03
15 % Discount for bookings made till 15.03 and paid 100% till 10.04
10 % Discount for bookings made till 15.04 and paid 100% till 10.05
Extras:
1 free night for bookings with stay from 7 to 9 nights with arrival till 10.06 and after 10.09
14=12, 21=18 for arrivals till 10.06 and after 10.09
* The extras are NOT cumulative with the EB discount!
Baby cot - 2 EUR per day

ALL INCLUSIVE:

• mic dejun bufet 07.30-10.00, pranz bufet 12.00-14.00, cina bufet 18.00-20.30. Inghetata si bauturi racoritoare de la 11.00 la 12.00, iar de la 15.00 la 17.00 – gustari calde si reci, cafea si produse de patiserie in restaurant. Cina tematica – o data pe saptamana.
• nelimitat bauturi locale (alcoolice si racoritoare) de la 10.30 la 22.30 in restaurant si in barul de la piscina. Bauturile din import – contra cost.


CAMERA DUBLA:

• pat suplimentar (fotoliu extensibil)
• aer conditionat individual
• televiziune prin satelit
• telefon
• baie cu dus si uscator de par
• balcon
• podea acoperita cu mocheta
• curatenie in camera – zilnic
• schimbare lenjerie pat – de 2 ori pe saptamana
• schimbare prosoape – de 3 ori pe saptamana


FACILITATI:

• restaurant
• bar la piscina
• seif (contra cost)
• birou de schimb valutar
• Wi-Fi in lobby (gratuit)
• spalatorie (contra cost)
• parcare nepazita (gratuit)
• accesul cu animale de companie este permis (contra cost)


SPORT SI AGREMENT:

Gratuit
• piscina exterioara
• tenis de masa (pentru oaspetii cu All Inclusive)
• darts (pentru oaspetii cu All Inclusive)
• sah

Contra cost
• biliard
• masaj


PENTRU COPII:

• patut pentru bebelusi (contra cost)
• scaun inalt
• piscina pentru copii
• loc de joaca


PLAJA:

• plaja publica, cu nisip: umbrele de soare si sezlonguri – contra cost
• umbrele de soare si sezlonguri gratuite langa piscina


Imaginile prezentate in acest site sunt cu titlu de prezentare si nu au valoare contractuala. Dimensiunile si designul camerelor hotelului pot varia, astfel incat cazarea in camerele din imagini nu este garantata. Hotelurile au dreptul de a-si modifica politica serviciilor oferite (contra cost / gratuit). Va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru orice discrepante aparute.


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Ce se întâmplă când faci o rezervare online?


  1. Atunci când apeși butonul ”Rezervă acum” vei fi redirecționat pe o pagină în care va trebui să completezi informații despre persoanele care călătoresc și datele de facturare.
  2. Vei avea posibilitatea să alegi între plata online cu cardul, cu ordin de plată sau plata numerar în agenție.
  3. Dacă vei alege ultima opțiune, va trebui să te deplasezi la una dintre agențiile Filadelfia Turism pentru a plăti sejurul tău.
  4. După ce ai completat toate detaliile și ai ales metoda de plată, vei apăsa butonul ”Finalizare”.
  5. Dacă ai ales metoda de plată online, vei fi transferat pe o pagină pentru a introduce detaliile cardului tău bancar.
    • Agenții nostri vor primi detaliile rezervării tale și te vor contacta pentru a încheia toate formalitățile: încheierea contractului de călătorie;
    • încheierea asigurării de călătorie (dacă îți dorești și acest serviciu);
    • emiterea facturii;
    • transmiterea documentelor de călătorie.
  6. Poți să anulezi oricând o rezervare, însă, în funcție de condițiile ofertei, dar și de numărul de zile rămas până la plecare, poți fi penalizat cu un anumit procent din suma achitată
Consultanții noștri de vacanțe îți stau în mod constant la dispoziție pentru a te ajuta să găsești oferta potrivită și să finalizezi fără probleme procesul de rezervare. Ne poți contacta prin intermediul modului de chat din site-ul nostru sau telefonic.

Locatie