Politica de confidentialitate

Politica de confidențialitate vă informează despre informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când utilizați site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.

Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.



Prin urmare, prin lectura politicii de confidențialitate, veți afla toate drepturile dumneavoastră și toate informațiile în legătură cu prelucrarea datelor personale.



Politica de confidențialitate a datelor se bazează pe următoarele principii de protecție a datelor:



  • Procesarea datelor personale se va face într-o manieră legală, corectă și transparentă;
  • Colectarea datelor personale se va face numai în scopuri specificate, explicite și legitime și datele nu vor fi procesate mai departe într-o manieră incompatibilă cu acele scopuri;
  • Colectarea datelor personale va fi adecvată, relevantă și limitată la informațiile necesare scopului procesării;
  • Datele personale vor fi reale și, acolo unde este necesar, actualizate;
  • Se vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele incorecte sunt șterse sau corectate fără întârziere;
  • Datele personale vor fi păstrate într-o formă ce permite identificarea persoanei vizate și pentru o perioadă nu mai lungă decât cea în care datele personale sunt procesate;
  • Toate datele personale vor fi păstrate confidențial și stocate într-o manieră ce asigură securitatea necesară;
  • Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terțe decât în cazul în care este necesar în scopul oferirii de servicii;
  • Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea și ștergerea acestora, împotrivirea sau restricționarea de la procesarea datelor atât cât și de la dreptul portabilității datelor.



Datele personale:



Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.



1. Cine suntem noi?

 

Numele organizației: SC FILADELFIA TOUROPERARE GO S.R.L.
Număr înregistrare Registrul Comerțului: J06/161/23.05.2015
Cod unic de identificare: RO 34282194
Adresa sediului: CALEA MOLDOVEI NR. 18, BISTRITA
E-mail: office@filadelfiaturism.ro
Telefon: 0263.212.020



Detaliile de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor (DPO) sunt:

Adresă de e-mail: dataprotection@filadelfiagroup.com, 0753.220.002



2. Cum folosim informațiile dvs.?



2.1. Când folosiți site-ul nostru



Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta produsele și serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.



2.2. Ce sunt cookie-urile?



Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul utilizatorului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot indentifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider - ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.



Unele dintre cookie-urile pe care le folosim sunt strict necesare pentru ca site-ul nostru să funcționeze și nu vă cerem consimțământul de a le introduce în calculatorul dvs. Aceste cookie-uri sunt prezentate mai jos.

 

Nr. Crt. Numele cookie-ului Scopul Informatii suplimentare
1 PHPSESSID Păstrează stările utilizatorilor
în întreaga solicitare a paginilor
Expiră: Eliminat la sfârșitul
sesiunii

Cu toate acestea, pentru acele cookie-uri care sunt utile, dar nu strict necesare, vom cere mereu consimțământul dvs. înainte de a le plasa. Acestea sunt:

 

Nr. Crt. Numele cookie-ului Scopul Informatii suplimentare
1 _ga Google Analytics: folosit pentru
a distinge utilizatorii
Expiră: 2 aniFurnizor: google -analytics.com
2 _gid Google Analytics: folosit pentru
a distinge utilizatorii.
Expiră: 24 oreFurnizor: google -analytics.com
3 _gat_UA-17468874-1 Google Analytics: folosit pentru reduce
viteza de solicitare.
Expiră: fiecare 1 minutFurnizor: google -analytics.com
4 test_cookie Se utilizează pentru a verifica dacă browserul
utilizatorului acceptă cookie-uri.
Expiră: -Furnizor: Google DoubleClick
5 _hjid Hotjar: se foloseste pentru a urmari comportamentul
unui utilizator pe site
Expira: 11 luni
Furnizor: Hotjar
6 _hjIncludedInSample Hotjar: determina daca utilizatorul este inclus
in mostra folosita pentru a genera heatmaps
Expira: -
Furnizor: Hotjar
7 _fbp Folosit de facebook pentru a livra reclame utilizatorilor
dupa ce au parasi siteul nostru si care sunt autentificati
pe Facebook sau o alta platforma sustinuta
de Facebook.
Expiră: 2 luniFurnizor: facebook.com
8 fr Utilizat de Facebook pentru livra o serie de reclame cu
ofertele noastre
Expiră: 2 luniFurnizor: facebook.com



Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile.



2.3. Când trimiteți o solicitare prin intermediul site-ului nostru



Cand comanzi sau achizitionezi un serviciu de pe site-ul nostru, iti vom cere sa ne furnizezi informatii cu caracter personal, inclusiv numele si prenumele, data nasterii, sexul, adresa, detaliile documentului de identitate folosit in calatorie (carte de identitate sau pasaport), numarul de telefon, adresa de email, informatii cu privire la cartea de credit si nationalitatea, detaliile pentru facturare, inclusiv CNP, o copie a cartii de identitate a persoanei care plateste cu numerar/card prin POS-ul de la receptia noastra.



Pe baza alegerii tale, dintre serviciile noastre, daca acestea includ un bilet de avion, vom retine, de asemenea, urmatoarele informatii: numarul biletului de avion, numarul rezervarii, pretul biletului, codul de rezervare, numarul zborului, data si locul plecarii/intoarcerii, destinatia zborului si orice alte detalii privitoare la serviciul legat de biletul de avion.



Daca serviciile alese de tine includ cazare la hotel, pachete de calatorie, inchirierea unei masini, transferuri, bilete la destinatie sau orice alt serviciu de calatorie, vom retine urmatoarele informatii: numarul rezervarii, numarul voucherului, pretul rezervarii, denumirea hotelului, numarul de stele al hotelului, destinatia sau orice alte informatii legate de serviciile de cazare/pachetul de calatorie.



In cazul in care serviciile alese de tine sunt legate de un numar de asigurare de calatorie, vom retine, de asemenea, toate informatiile legate de asigurare: destinatia, perioada acoperita, pretul asigurarii, detaliile cu caracter personal asigurate.



Cand te abonezi la Newsletter-ul FiladelifaTurism.ro iti vom cere sa ne furnizezi cel putin adresa ta de e-mail si numele, iar datele privind locația sau alte detalii cu privire la preferintele tale de calatorie poti sa le refuzi.



Cand ne scrii, folosind formularele de pe site-ul nostru, iti cerem sa ne furnizezi datele tale de contact: numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon.



Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii dvs., inclusiv furnizarea de informații despre produsele și serviciile noastre. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.



Cand vizitezi website-ul FiladelfiaTurism.ro, colectam automat anumite informatii, care includ, dar nu se limiteaza la adresa ta IP, informatii cookie, mai exact data si ora la care ai accesat serviciile noastre, hardware-ul, software-ul sau browser-ul pe care le folosesti si informatiile despre sistemul de operare al computerului tau, cum ar fi setarile privind limba si locatia de unde accesezi serviciile noastre.



Cand achizitionezi un serviciu sau ceri o oferta de pe site-ul nostru, poti face o calatorie cu alte persoane, ale caror detalii ni le furnizezi ca parte a procesului de rezervare sau poti achizitiona un serviciu in numele altcuiva. In aceste conditii, este responsabilitatea ta sa te asiguri ca persoana ale carei date cu caracter personal le-ai furnizat este informata despre acest lucru si a inteles si a acceptat modul in care folosim informatiile respective, conform descrierii din Politica de confidentialitate.



3. Ce facem cu datele personale?



3.1. Furnizarea serviciilor noastre



In primul rand, folosim datele tale cu caracter personal pentru a iti furniza serviciile de calatorie pe care le-ai comandat.



3.2. Comunicarea cu tine



Utilizam datele tale cu caracter personal pentru a te contacta in legatura cu serviciile pe care le-ai achizitionat de la noi. Este posibil sa te contactam prin email, posta, telefon sau prin mesaje text. Metoda depinde de informatiile de contact pe care ni le-ai impartasit anterior si de metoda prin care ne-ai contactat.



Motivele pentru care te-am putea contacta includ:



  1. gestionarea serviciilor de calatorie pe care le-ai achizitionat;
  2. confirmarea, din partea ta, a detaliilor calatoriei tale;
  3. oferirea, in mod gratuit, a serviciilor noastre de consultanta pentru serviciile legate de calatoria achizitionata: cum sa ajungi de la aeroport la hotel, ce sa vizitezi la destinatie, care zona din destinatia aleasa este recomandata pentru rezervarea cazarii etc.;
  4. raspunsul la sau gestionarea oricaror cereri din partea ta;
  5. trimiterea, catre tine, a unui chestionar sau invitatia de a ne oferi o recenzie a experientei avute cu noi, in urma achizitionarii serviciilor noastre;
  6. trimiterea, catre tine, a altor informatii sau materiale administrative, legate de serviciile pe care le-ai achizitionat, cum ar fi alertele de securitate, cum sa ne contactezi in cazul in care ai nevoie de asistenta cat timp esti plecat si informatiile care consideram ca ti-ar putea fi utile in planificarea vacantei tale;



3.3. Activitati de marketing



Utilizam datele cu caracter personal furnizate de tine pentru activitati de marketing, care pot include:



  1. utilizarea adresei tale de email, pentru a iti trimite buletinul informativ (Newsletter) cu privire la produsele si serviciile noastre. Poti sa te dezabonezi de la comunicarile de marketing prin email, in orice moment, facand click pe link-ul Unsubscribe, inclus la finalul fiecarui email;
  2. pe baza informatiilor suplimentare pe care alegi sa ni le furnizezi (prin intermediul formularului nostru de abonare la newsletter, putem include in Newsletter-urile noastre oferte personalizate, pentru a iti permite sa alegi dintre cele mai bune oferte care te-ar putea interesa;
  3. daca participi la alte activitati promotionale pe care le desfasuram, vor fi utilizate informatii relevante pentru administrarea acestor activitati;
  4. din cand in cand, este posibil sa iti cerem sa participi la cercetari de marketing. Cand esti invitat sa participi la astfel de cercetari, vei primi toate informatiile necesare pentru a intelege care sunt datele cu caracter personal colectate si cum datele tale cu caracter personal sunt utilizate in continuare.



Este necesar sa ai cel putin 16 ani pentru a te abona la comunicarile noastre de marketing prin email.



3.4. Scopuri juridice



În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date personale ca și răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a îndeplini cerințe legale. De asemenea vom divulga informații personale daca este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte procese legale, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a autorităților publice.



Este posibil sa utilizam datele tale pentru a ne respecta obligatiile legale impuse de autorități, cum ar fi de exemplu, obligații privind păstrarea înregistrărilor, a documentelor justiticative potrivit legii contabilității și altele. În această situație, temeiul prelucrării este impus de interesul public.



De asemenea, este posibil sa iti utilizam datele, daca este necesar, cu scopul de a respecta ordinele instantelor de judecata.



3.5. Securitatea sediului nostru



Folosim un sistem de supraveghere video, pentru a asigura securitatea sediului nostru, in scopuri legate de siguranta persoanelor si securitatea cladirilor si a proprietatii. Pentru sprijinirea acestor scopuri, supravegherea video este folosita in fiecare agentie. Sistemul de supraveghere video reprezintă și un instrument de protectie a datelor și este folosit pentru monitorizarea zonelor exterioare si interioare ale birourilor noastre, acolo unde nu exista asteptari rezonabile privind viata privata.



3.6. Interese legitime



Este posibil sa iti folosim informatiile pentru interesele noastre legitime, pentru a-ti putea oferi cel mai bun si adecvat continut al site-ul web, al email-urilor si buletinelor informative, pentru a imbunatati si promova produsele si serviciile noastre si continutul site-ului nostru web si pentru monitorizarea apelurilor, in scopuri administrative, inclusiv pentru securitatea sediului nostru si in scopuri juridice, însă doar în baza consimțământului acolo unde se impune.



In cazul in care te-ai abonat la newsletter-ul nostru, ai optiunea de a renunta la primirea unor astfel de newsletter-uri atat in momentul achizitionarii serviciului sau facand click pe butonul "unsubscribe"/dezabonare de la finalul fiecarui email, cat si trimitandu-ne un e-mail cu textul "Unsubscribe" la marketing1@filadelfiaturism.ro .



3.7. Distribuirea si divulgarea informatiilor cu caracter personal



Ca regula, filadelfiaturism.ro nu va furniza (prin vanzare sau inchiriere) catre terti informatiile tale cu caracter personal. Cu toate acestea, filadelfiaturism.ro va transmite informatiile catre terti, cand acest lucru este necesar in scopul prelucrarii datelor, cum ar fi urmatoarele cazuri:



¾ Furnizorii de servicii de calatorie



Datele cu caracter personal necesare furnizarii serviciilor de calatorie pe care le-ai achizitionat vor fi transferate companiilor terte, pentru ca serviciile de calatorie comandate sa fie prestate, respectiv companiilor din cadrul grupului Filadelfia, companiilor aeriene/operatori de zbor; hoteluri/pensiuni si societatior de asigurare, daca este cazul.



¾ Partenerii de afaceri



Este posibil sa lucram cu parteneri de afaceri, care ofera servicii comercializate pe site-ul nostru (cazare, asigurare, furnizori de plati sau alte servicii legate de calatorii). In momentul in care achizitionezi un serviciu de la noi, anumite date cu caracter personal necesare pentru furnizarea unor astfel de servicii, cum ar fi numele si adresa ta de email, adresa de domiciliu, detaliile de plata si alte informatii relevante, pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri. Datele transmise partenerilor nostri de afaceri sunt limitate la datele cu caracter personal necesare pentru furnizarea serviciului, conform celor stabilite de partenerii de afaceri.



¾ Autoritatile competente



Este posibil sa divulgam date cu caracter personal institutiilor care aplica legea, in masura in care acest lucru este solicitat prin lege sau este strict necesar pentru prevenirea, depistarea sau urmarirea penala a infractiunilor si a fraudelor sau daca suntem altfel obligati, prin lege, sa facem acest lucru.



¾ Alte situatii



In anumite situatii specifice, cand colectam datele tale cu caracter personal, este posibil sa iti cerem consimtamantul pentru transmiterea respectivelor date catre terti. In acest caz, te vom informa cu privire la o astfel de prelucrare si nu vom efectua transmiterea datelor inainte de a obtine consimtamantul tau.



3.8. Persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale



Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza persoane imputernicite pentru prelucrarea datelor personale, precum furnizori de solutii IT necesare pentru managementul afacerii, inclusiv solutii de contabilitate, furnizori de solutii de management contractual sau organizatori de conferinte. Vom incheia acorduri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu toate persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale, care vor include clauze corespunzatoare, care sa ne asigure ca acestea isi asuma obligatiile de a prelucra datele cu caracter personal (inclusiv obligatia de a le sterge) in acord deplin cu legile aplicabile si ca ofera o protectie adecvata datelor tale cu caracter personal.



În interiorul organizației sunt luate măsuri adecvate pentru siguranța și accesul la datele personale.



4. Durata stocarii



Am implementat masuri tehnice si organizatorice, pentru a organiza procesul si criteriile prezentate pentru stergerea datelor tale cu caracter personal.



Datele furnizate ar trebui păstrate nu mai mult decât este necesar. Datele personale vor fi păstrate 3 ani de la ultima comandă, ulterior urmând a fi șterse. Dacă există investigații care se derulează la momentul împlinirii termenului, aceste fișiere se vor păstra atât timp cât se va considera necesar.



Cu privire la datele prelucrate în scopuri de marketing și considerând faptul că subiecții au dat un consimțământ valabil, datele pot fi prelucrate până când subiectul își va retrage consimțământul.



Facturile care conțin date personale se vor păstra 10 ani, potrivit legii, iar datele personale mentionate in comenzi de turism/contracte sunt pastrate atat cat prevede legea contabilitatii si legislatia in materie de arhivare.



Datele tale cu caracter personal vor fi sterse in momentul in care nu mai sunt necesare, in mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci cand iti retragi consimtamantul (acolo unde este cazul). Cu toate acestea, vom retine datele tale cu caracter personal, acolo unde este necesar ca noi sa sustinem sau sa te aparam pe tine sau alte persoane impotriva oricaror revendicari legale, pana la sfarsitul perioadei relevante de pastrare sau pana cand revendicarile in cauza au fost solutionate.



Regulamentul prevede că datele vor fi prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.



5. Securitatea datelor cu caracter personal



Datele cu caracter personal sunt securizate impotriva amenintarilor si noi ne asiguram ca acestea sunt protejate de o infrastructura IT si masuri de securitate corespunzatoare. Mai mult decat atat, am implementat masuri interne, care ne permit sa descoperim, sa notificam si sa documentam incalcarile de securitate, in cel mai scurt timp posibil.



Daca descoperim orice incalcare a datelor cu caracter personal, care prezinta un risc pentru drepturile si libertatile tale, vom informa Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in termen de 72 ore. Vei fi informat cu privire la incalcarea datelor tale cu caracter personal, daca acest lucru duce la un risc ridicat pentru drepturile si libertatile tale.



6. Drepturile tale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal



Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut consimțământul dvs. pentru a procesa datele personale, puteți retrage acest consimțământ în orice moment.



Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor .



Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor dvs.



Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.



În cele din urmă, în anumite circumstanțe, puteți să ne cereți să nu luăm decizii care să vă afecteze utilizându-vă prelucrarea automatizată sau profilarea.



Toate drepturile indicate se pot concluziona astfel: dreptul de acces la datele personale, rectificarea sau ştergerea acestora, restricţionarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum şi dreptul la portabilitatea datelor. Portabilitatea datelor presupune posibilitatea dumneavoastră de a ne solicita să transferăm toate datele pe care le deținem unei alte persoane indicate expres de către dumneavoastră.



Pentru a trimite o solicitare privind datele dvs. personale prin e-mail, poștă sau telefon, utilizați informațiile de contact furnizate mai sus în secțiunea Cine suntem noi din această politică. Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data solicitării. In cazul in care vom avea nevoie de mai multe informatii de la tine sau daca intampinam dificultati in solutionarea cererii tale, te vom informa fara intarziere cu privire la faptul ca avem nevoie de mai mult timp pentru a efectua o analiza corespunzatoare a cererii tale.



7. Dreptul de a depune plângere



Dacă aveți o plângere cu privire la utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs., am prefera să ne contactați prima oară pe noi, pentru a putea remedia în mod amiabil cererea. Cu toate acestea, puteți, de asemenea, să contactați Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru Informații prin intermediul site-ului lor la http://www.dataprotection.ro sau să le scrieți la adresa:



B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania



8. Transferul datelor cu caracter personal către o țară terță



Țară terță înseamnă o țară situată în afara UE. Nu transferăm direct date cu caracter personal într-un astfel de stat însă partenerii noștri (Google și Facebook) informează că respectă prevederile regulamentului european și oferă astfel, un standard adecvat de protecție a datelor.



9. Securitatea procesării



Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către adresa de e-mail indicată mai sus .



Eventuale e-mailuri de marketing pot fi trimise doar cu consimțământul dumneavoastră expres. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată specific și precis. Aceste cereri sunt îndeplinite atunci când ați optat să primiți e-mailuri de marketing (ați aprobat activ).



Veți avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără costuri, la procesarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct fără a trebui să furnizeze justificări concrete.



E-mailurile de marketing conțin informații pe care le considerăm interesante pentru dumneavoastră, atât cât și știri de ultimă oră legate de produsele și serviciile noastre.



10. Actualizări la această politică de confidențialitate



Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării de servicii. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita acordul.



Vom actualiza numărul versiunii și data acestui document de fiecare dată când acesta este modificat.

 

Politică aprobată în data de: 24/05/2018
Politica devine operațională din data de: 25/05/2018
Următoarea revizuire va avea loc în data de: 25/09/2018



Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.



Website-ul nostru este în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor ("GDPR"), (Regulament (EU) 2016/679).



Va multumim pentru interesul acordat fata de website-ul https://www.filadelfiaturism.ro



Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate, vă rugăm să vă adresați la: Bistrita, str. Calea Moldovei nr.18, Bistrita-Nasaud, Telefon 0753.220.002 sau la adresa de e-mail: dataprotection@filadelfiagroup.com

 

Solicită oferta