Ati rezervat:
Pret total de la
Hamburg
CONTRACT
de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie Nr. .......... din data de .............
PARTILE CONTRACTANTE:
Societatea FILADELFIA TOUROPERARE GO S.R.L., cu sediul in Municipiul BISTRITA, Calea MOLDOVEI nr.18, telefon: 0263-212 020, e_mail: office@filadelfiaturism.ro numar de inregistrare la registrul comertului J06/161/25.03.2015, cod de inregistrare fiscala 34282194, atribut fiscal RO, cont bancar pentru operatiuni in RON RO50RZBR0000060018125592 si EURO RO28RZBR0000060018125600 deschis la banca RAIFFAISEN , titulara a Licentei de turism nr.1730/2019, pentru Agentia: FILADELFIA TOUROPERARE GO, reprezentata prin SIGHIARTAU IOAN EUGEN in calitate de administrator, denumita in continuare FILADELFIA TOUROPERARE GO/Organizator
şi clientul
D-na/D-ul........................................................................................................, domiciliat/domiciliată în................................................................................................... ., telefon ..................................................., e-mail: ................................................................... CI, Pasaport seria ...........nr.............................., eliberat/eliberată de ................................................................... la data de .............................................., CNP....................................................................au convenit la încheierea prezentului contract.
sau
Societatea ................................................., cu sediul in ...................................................................
......................., numar de inregistrare la registrul comertului ............................., cod de inregistrare fiscala .................................., cont bancar ..............................................................., deschis la ........
................................, reprezentanta prin ............................... , in calitate de ..................................
au convenit la incheierea prezentului contract.
DEFINITII
Pachetele de servicii de calatorie pot fi:
Pachet de servicii de calatorie combinat de FILADELFIA TOUROPERARE GO (Pachet.FILADELFIA): sunt pachete de servicii de calatorie combinate de FILADELFIA TOUROPERARE GO in vederea comercializarii si punerii lor la dispozitia Calatorilor, fie direct de catre FILADELFIA TOUROPERARE GO, fie prin intermediul altor agentii de turism(AGENTIEI). Pentru aceste pachete FILADELFIA TOUROPERARE GO va mentiona pe documentele de calatorie sau fiscale eliberate AGENTIEI calitatea sa de organizator care a combinat serviciile.
Pachet de servicii de calatorie EXTERN(Pachet.EXTERN): pachetul de servicii de calatorie achizitionat de catre FILADELFIA TOUROPERARE GO direct de la agentii de turism organizatoare care nu sunt stabilite in Romania şi pe care le pune la dispozitia Calatorilor prin intermediul altor agentii de turism(AGENTIEI). Aceste pachete vor contine in codul/numarul atribuit rezervarii inscris in documentele de calatorie, indicativul agentiei care este organizatorul acestor pachete.
Pachet de servicii de calatorie INTERN(Pachet.INTERN): acele pachete de servicii de calatorie care au fost achizitionate de catre FILADELFIA TOUROPERARE GO direct de la agentii de turism organizatoare stabilite in Romania şi pe care le pune la dispozitia calatorilor prin intermediul AGENTIEI.
Comercializarea pachetelor de servicii de calatorie este reglementata de OG2/2018.
Servicii de calatorie asociate facilitate de FILADELFIA TOUROPERARE GO (SCA.FILADELFIA): reprezinta, astfel cum sunt definite de OG2/2018 si Directiva 2302/2015, combinatia a cel putin doua tipuri diferite de servicii de calatorie prezentate la punctele 3.1.lit.a)-d). destinate aceleiaşi calatorii sau 2 vacante, care nu constituie un pachet şi care duc la incheierea unor contracte separate cu furnizorii individuali de servicii de calatorie, daca FILADELFIA TOUROPERARE GO declara in scris ca are calitatea de organizator care faciliteaza una dintre urmatoarele variante:
a) selectarea separata şi plata separata de catre calatori a fiecarui serviciu de calatorie cu ocazia unei singure vizite sau a unui singur contact cu punctul sau de vanzare;
b) achizitionarea, intr-un mod personalizat, a cel putin unui serviciu de calatorie suplimentar de la un alt comerciant, in cazul in care se incheie un contract cu acest alt comerciant cel tarziu in 24 de ore de la confirmarea rezervarii primului serviciu de calatorie.
Nu sunt considerate ca fiind servicii de calatorie asociate facilitate de FILADELFIA TOUROPERARE GO: serviciile de calatorie asociate care nu sunt facilitate de FILADELFIA TOUROPERARE GO, serviciile de calatorie asociate care nu intra in domeniul de aplicare prevazut la art.2 OG2/2018 si a Directivei 2302/2015 si nici cele cuprinse in exceptiile prezentate in art.4 din OG2/2018.
Comercializarea serviciilor de calatorie asociate facilitate de FILADELFIA TOUROPERARE GO este reglementata de OG2/2018.
I. OBIECTUL CONTRACTULUI
1.1. Obiectul contractului il constituie:
Urmatorul pachet de servicii turistice:
⚓Croaziera MSC Preziosa - Nordul Europei (Germania, Franta, Marea Britanie), plecare 3 Octombrie 2022, Hamburg
avand costul total de 498 EUR si urmatoarele conditii de plata si anulare:
1.1.1.(1)Vanzarea de catre FILADELFIA TOUROPERARE GO, in calitate de agentie de turism Organizatoare(Organizator), a pachetului de servicii de calatorie inscris in voucher, bilet de odihna, tratament, bilet de excursie, alt inscris anexat prezentului contract şi eliberarea documentelor de plata şi calatorie. FILADELFIA TOUROPERARE GO are calitatea de Organizator, conform prevederilor legale in vigoare, pentru urmatoarele tipuri de pachete de servicii de calatorie mentionate in prezentul contract: Pachet.FILADELFIA
(2)Pentru aceste tipuri de pachete FILADELFIA TOUROPERARE GO poarta raspunderea pentru buna executare a pachetului in ansamblu si ofera garantii privind rambursarea tuturor platilor efectuate de catre sau pe seama calatorilor, in masura in care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei FILADELFIA TOUROPERARE GO, avand ca instrument de garantare polita de asigurare Seria I, Nr. 55260, valabila pana la data de 31.01.2024, emisa de Omniasig Vienna Insurange Group S.A. cu sediul in str. Aleea Alexandru nr. 51, sector 1, Bucuresti, tel. 021/4057420, email: office@omniasig.ro.
1.1.2.(1)Vanzarea de catre FILADELFIA TOUROPERARE GO, in calitate de agentie de turism Intermediara, a pachetului de servicii de calatorie achizitionat de la o alta agentie organizatoare care nu este stabilita pe teritoriul Romaniei (denumita in continuare Organizator.EXTERN), astfel cum este inscris in voucher, bilet de odihna, tratament, bilet de excursie, alt inscris anexat prezentului contract şi eliberarea documentelor de plata şi calatorie, pentru urmatoarele tipuri de pachete de servicii de calatorie mentionate in prezentul contract: Pachet.EXTERN.
(2)Pentru aceste tipuri de pachete, FILADELFIA TOUROPERARE GO si Organizator.EXTERN poarta raspunderea pentru executarea pachetului in ansamblu, si Organizator.EXTERN asigura garantiile privind rambursarea tuturor platilor efectuate de catre sau pe seama calatorilor, in masura in care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei Organizator.EXTERN. La achizitionarea acestor servicii, Agentia sau Intermediarul(atunci cand contractul se va incheia prin Intermediar), va informa Calatorul despre aceste garantii.
1.1.3.(1)Vanzarea de catre FILADELFIA TOUROPERARE GO, in calitate de agentie de turism Intermediara(denumita si Intermediar), a pachetului de servicii de calatorie achizitionat de la o alta agentie de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei(denumita in continuare 3 Organizator.INTERN), astfel cum este inscris in voucher, bilet de odihna, tratament, bilet de excursie, alt inscris anexat prezentului contract şi eliberarea documentelor de plata şi calatorie, pentru urmatoarele tipuri de pachete de servicii de calatorie mentionate in prezentul contract: Pachet.INTERN.
(2)Pentru aceste tipuri de pachete, raspunderea pentru buna executare a pachetului in ansamblu o poarta Organizator.INTERN si ofera garantii privind rambursarea tuturor platilor efectuate de catre sau pe seama calatorilor, in masura in care serviciile relevante nu sunt furnizate ca urmare a insolventei Organizator.INTERN. La achizitionarea acestor servicii, Agentia sau Intermediarul (atunci cand contractul se va incheia prin Intermediar), va informa Calatorul despre aceste garantii.
1.2. Caracteristicile pachetului de servicii de calatorie, cat si precizarea calitatii pe care o are FILADELFIA TOUROPERARE GO in relatia cu Calatorul (Organizator sau Intermediar) se regasesc in Informatiile precontractuale, parte integranta a prezentului contract.
1.3. Nu intra in domeniul de aplicare a prezentului contract si nici nu sunt acoperite de asigurare impotriva insolventei Organizatorului, urmatoarele:
1.3.1. pachetele şi serviciile de calatorie asociate care dureaza mai putin de 24 de ore, cu exceptia situatiei in care acestea includ cazare peste noapte;
1.3.2. pachetele oferite şi serviciile de calatorie asociate facilitate ocazional şi pe o baza nonprofit şi numai unui grup restrans de calatori;
1.3.3. pachetele şi serviciile de calatorie asociate achizitionate in temeiul unui acord general pentru organizarea unei calatorii de afaceri, incheiat intre un comerciant şi o alta persoana fizica sau juridica ce actioneaza din motive legate de activitatea sa comerciala, afacerea, meseria sau profesia sa;
1.3.4. Orice combinatie de servicii de calatorie care, potrivit legii, nu este un pachet si nici servicii de calatorie asociate;
1.3.5. Serviciile de calatorie simple, respectiv oricare din urmatoarele tipuri de servicii de calatorie care nu sunt o combinatie, astfel cum sunt enumerate la pct.15, art.3 in Ordonanta nr.2/2018 privind pachetele de servicii de calatorie şi serviciile de calatorie asociate, precum şi pentru modificarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial nr.728/23.08.2018:
a) transportul de pasageri;
b) cazarea care nu face parte intrinseca din transportul de pasageri şi care este realizata in alt scop decat cel rezidential;
c) inchirierea de autoturisme, de alte autovehicule in intelesul sectiunii 2 cap. I pct. 3 lit. a) din Reglementarile privind omologarea de tip şi eliberarea cartii de identitate a vehiculelor rutiere, precum şi omologarea de tip a produselor utilizate la acestea - RNTR 2, aprobate prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor şi locuintei nr. 211/2003, cu modificarile şi completarile ulterioare, sau de motociclete in conformitate cu art. 6 pct. 22 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile şi completarile ulterioare, pentru care este necesar un permis de conducere;
d) orice alt serviciu turistic care nu este parte intrinseca a unui serviciu de calatorie in intelesul lit. a)-c), care pot fi, de exemplu: vanzarea de bilete pentru concerte, evenimente sportive, excursii sau parcuri tematice, vizite cu ghid, abonamente de schi și inchirierea de echipament sportiv precum echipamentul de schi, servicii de agrement sau tratamente balneare, etc.
II. INCHEIEREA CONTRACTULUI
2.1. Contractul se incheie si va intra in vigoare, dupa caz, in momentul semnarii lui de catre Calator sau prin acceptarea conditiilor contractuale de servicii de calatorie, care sunt parte integranta a contractului, inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin telefon si/sau mijloace electronice. 4 Se considera acceptare a conditiilor precontractuale de servicii de calatorie, in cazul celor achizitionate la distanta prin telefon sau mijloace electronice:
a) Exprimarea acordului calatorului prin transmiterea catre Agentie a unui mesaj electronic de pe adresa de e-mail declarata de calator ca adresa de corespondenta/contact. Adresa de corespondenta/contact va fi considerata adresa de la care face comanda/ solicita oferta de servicii, in cazul in care Calatorul nu mentioneaza expres o alta adresa de corespondenta/contact;
b) Exprimarea acordului verbal, in cadrul conversatiei telefonice purtate de catre calator cu un reprezentant al Agentiei, cu conditia ca conversatia telefonica sa fie inregistrata, iar Calatorul a fost de acord cu inregistrarea conversatiei telefonice; c) Exprimarea acordului prin achitarea de catre Calator a contravalorii pachetului de servicii de calatorie in baza facturii emise de Agentie;
2.2. Pentru procesarea/confirmarea unei rezervari de servicii de calatorie, Agentia poate solicita un avans din pretul pachetului sau plata integrala a contravalorii pachetului, in functie de data la care calatorul solicita serviciile si de tipurile serviciilor incluse in pachet.
2.3.(1)Daca prezentul contract este pus integral la dispozitia Calatorului pe un suport durabil, sub forma de catalog, pliant, alte inscrisuri, website-ul Agentiei sau alte mijloace de comunicare electronica (e-mail, fax etc.), obligatia de informare a Calatorului este considerata indeplinita prin inscrierea acestei informatii in oricare dintre documentele de calatorie sau documentele fiscale furnizate de Agentie, iar contractul este considerat astfel incheiat, nefiind necesara incheierea in forma scrisa pe suport hartie.
(2)In cazul contractelor negociate in afara spatiilor comerciale, astfel cum sunt definite la art. 2 pct. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobata cu modificari prin Legea nr. 157/2015, se furnizeaza calatorului un exemplar sau confirmarea contractului privind pachetul de servicii de calatorie pe suport hartie sau, in cazul in care calatorul este de acord, pe un alt suport durabil; in cazul in care contractul privind pachetul de servicii de calatorie a fost incheiat in prezenta fizica simultana a partilor, la solicitarea calatorului se furnizeaza acestuia o copie pe suport hartie.
(3)Contractul privind pachetul de servicii de calatorie sau confirmarea contractului prezinta intregul continut al acordului care include si toate informatiile comunicate Calatorului inainte de incheierea contractului si prevazute in formularul– Informatii precontractuale care constituie parte integranta a a contractului si nu pot fi modificate decat cu acordul explicit al partilor contractante.
2.4. Contractul inceteaza de drept odata cu finalizarea prestarii efective a pachetului de servicii de calatorie inscris in documentele de calatorie.
III. PRETUL CONTRACTULUI ȘI MODALITATI DE PLATA
3.1.(1)Pretul total al pachetului este de 498 EUR şi se compune din costul serviciilor de calatorie efective, comisionul Agentiei şi TVA. Daca pretul nu este specificat in prezentul contract, atunci acesta este specificat in Anexele la contract, alte documente de calatorie, cataloage, pliante, alte inscrisuri puse la dispozitie Calatorului, website-ul Agentiei, alte mijloace de comunicare electronica şi/sau pe factura.
(2)Nu sunt incluse in pret diferente pret/tarife/taxe, penalitati de incetare sau alte costuri suplimentare care pot sa apara pe parcursul executarii contractului in functie de imprejurari si situatiile ivite(modificarea contractului, cesiunea sau renuntarea/anularea partiala sau totala a serviciilor), costuri care nu pot fi calculate in mod rezonabil anterior incheierii contractului, dar va fi specificata o indicatie cu privire la tipul de costuri suplimentare pe care calatorul ar putea sa fie obligat sa le suporte in continuare. Si va fi comunicat cuantumul lor, atunci cand apar. 5
(3)Pot sa nu fie incluse in pretul contractului diferite cheltuieli ocazionate de calatorie, , cum ar fi: asigurari medicale, cheltuieli de eliberare a pasapoartelor, carte verde, taxa viza, excursii optionale, etc. care vor fi platite de Calator la fata locului, si nu Agentiei.
3.2.Modalitati de plata: 3.2.1. La incheierea contractului, Agentia solicita plata unui avans din pretul stabilit sau, dupa caz, plata integrala a contravalorii pachetului de servicii de calatorie. Conditiile de plata pentru oferta generala sunt:
a) in avans 30% din valoarea serviciilor la data confirmarii rezervarii, iar diferenta de 70 % intr-un termen care nu va depasi 30 de zile calculate inainte de data plecarii;
b) in avans valoarea integrala a biletelor de avion si autocar plus conditiile specifice de incasare pentru serviciile de calatorie la sol, altele decat transportul, in functie de tipul produsului si oferta;
c) integral, la data confirmarii rezervarii, pentru pachetele de servicii calatorie care au data de plecare sub 30 de zile fata de data rezervarii;
d) integral, in maxim 24 ore de la data confirmarii, pentru pachetele de servicii calatorie inclusiv cele de cazare ale partenerului 5VF precum si pachetele de oferte speciale, a caror penalizare este de 100% dupa efectuarea rezervarii;
e) pentru asigurarile de calatorie, plata se va efectua in avans, inainte de eliberarea asigurarilor.
3.2.2. Plata serviciilor de calatorie externe aferente contractului se poate efectua intr-o singura moneda, in valuta specificata in contract sau in RON la cursul de schimb valutar al bancii comerciale a Agentiei. Plata poate sa fie efectuata in numerar(cash) sau cu card-ul bancar la oricare din sediile agentiilor FILADELFIA TOUROPERARE GO sau poate fi efectuata prin banca, fie prin virament bancar, fie prin depunere directa in conturile detinute de FILADELFIA TOUROPERARE GO la urmatoarele banci: Banca IBAN-Cont RON IBAN-Cont EURO BancaTransilvania RO08BTRLRONCRT0511771901 RO55BTRLEURCRT0511771901 Raiffeisen Bank RO50RZBR0000060018125592 RO28RZBR0000060018125600
IV. DREPTURILE ȘI OBLIGATIILE AGENTIEI
4.1.(1)Agentia si Intermediarul, atunci cand Calatorul a achizitionat pachetul prin Intermediar, au obligatia sa furnizeze Calatorului, inainte de incheierea contractului, toate Informatiile precontractuale astfel cum sunt prevazute de art.5 al O.G. nr.2/2018 precum si orice modificari cu privire la informatiile contractuale inclusiv cele cu privire la tarifele, penalitatile de incetare sau alte costuri suplimentare.
(2)Intermediarul prin care se achizitioneaza pachetul de calatorie are responsabilitatea sa asigure, fara intarzieri nejustificate, contactarea Organizatorului de catre Calator şi prin intermediul sau, la alegerea calatorului, atat in faza precontractuala, cat şi in orice faza de executare a contractului.
(3) Agentia are dreptul sa aplice taxa de consultanta turistica in valoare de 50 ron/ consultanta (solicitare), taxa ce poate fi deductibila din valoarea pachetului achizitionat/contractat
4.2.(1)Agentia isi rezerva dreptul, sa modifice unilateral clauzele contractului inainte de inceperea executarii pachetului, in afara celor legate de pret care se vor modifica in conditiile art.4.5. Agentia se obliga sa informeze Calatorul cu privire la modificare, intr-un mod clar, inteligibil şi bine evidentiat, pe un suport durabil si in timp util pentru a permite calatorului sa decida inceperea calatoriei.
(2)In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, Agentia este constransa sa modifice semnificativ oricare dintre principalele caracteristici ale serviciilor de calatorie prevazute in Informatiile 6 precontractuale, (cum ar fi spre exemplificare, dara fara a se limita la: serviciile incluse in pachet, datele de calatorie, modificarea categoriei unitatii de cazare, etc.) sau nu poate indeplini cerintele speciale solicitate de Calator si acceptate de Agentie sau propune sa mareasca pretul pachetului cu mai mult de 8%, Agentia informeaza Calatorul, fara intarzieri nejustificate şi intr-un mod clar, inteligibil şi bine evidentiat, pe un suport durabil, cu privire la:
a) modificarile propuse, impactul acestora asupra pretului pachetului;
b) un termen rezonabil in care calatorul trebuie sa informeze Agentia de turism organizatoare cu privire la decizia sa, fie sa accepte modificarea propusa fie sa inceteze contractul fara a plati vreo penalitate de incetare; c) consecintele lipsei reactiei calatorului in termenul prevazut la lit.b), cu respectarea prevederile legale in vigoare; d) dupa caz, pachetul de substitutie oferit şi pretul acestuia.
(3)In cazul in care Calatorul a decis in termenul prevazut la al.(1) lit.b) sa inceteze contractul şi nu accepta un alt pachet pe motivul ca serviciile incluse in pachetul de substitutie nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit in Contractul privind pachetul de servicii de calatorie, Agentia ramburseaza toate platile efectuate de catre sau pe seama calatorului, fara intarzieri nejustificate şi, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data incetarii contractului.
(4)Se considera a fi modificare semnificativa atunci cand valoarea serviciilor modificate reprezinta mai mult de 50% din valoarea pachetului. In cazul in care modificarea se refera la schimbarea locului de cazare, Agentia va oferi Calatorilor o solutie alternativa de o calitate echivalenta sau superioara.
4.3. In cazul achizitionarii unui pachet de servicii de calatorie avand in componenta şi asigurarea transportului pe cale aeriana, transportatorul aerian, fara a cere acordul Agentiei/ Organizatorului care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul turistic. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turiştii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune in materie de compensare şi de asistenta a pasagerilor in eventualitatea refuzului la imbarcare şi anularii sau intarzierii prelungite a zborurilor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotararea Guvernului nr. 1.912/2006. Orice problema privind operarea zborului şi actiunile adiacente acestuia intra in competenta şi responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager şi transportator. In cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.
4.4. In situatia achizitionarii unui produs de tip croaziera, linia de croaziera poate modifica, din motive ce tin de siguranta navigarii, numarul cabinei şi locatia acesteia pe punti (o punte inferioara, una superioara, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabina de aceeaşi categorie ca cea rezervata initial, caz in care turistul nu va fi despagubit in niciun mod avand in vedere ca este vorba de acelaşi tip de cabina ca şi cel rezervat.
4.5. Agentia poate modifica pretul contractului in sensul majorarii sau micşorarii, dupa caz, aratand totodata modul de calcul al majorarilor sau micşorarilor de pret ale contractului şi numai ca o consecinta directa a schimbarilor legate de cel putin unul dintre urmatoarele aspecte:
a) pretul transportului de pasageri care rezulta din costul carburantilor sau al altor surse de energie;
b) nivelul taxelor sau al comisioanelor aplicabile serviciilor de calatorie incluse in contract, impuse de parti terte care nu sunt direct implicate in executarea pachetului, inclusiv taxele turistice, taxele de aterizare sau comisioanele de imbarcare sau debarcare in porturi şi aeroporturi;
c) cursul de schimb relevant pentru pachetul respectiv. Preturile stabilite in contract nu pot fi majorate, in niciun caz, in cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecarii. 7 Agentia va comunica Calatorului prin Intermediar preturile modificate, iar in cazul in care cresterea preturilor va fi mai mare de 8%, se obliga:
(i) sa transmita o notificare clara şi inteligibila privind aceasta creştere, insotita de o justificare a creşterii respective şi de un calcul, pe un suport durabil, cu cel putin 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului, notificare prin care va stabili si termenul rezonabil in care Calatorul trebuie sa informeze Agentia cu privire la decizia luata, fie de a accepta modificarea propusa fie sa inceteze contractul fara a plati vreo penalitate de incetare;
(ii) sa propuna Calatorulului prin Intermediar, in cazul in care a decis sa inceteze contractul, potrivit dispozitiilor legale, servicii alternative sau un pachet de substitutie daca este posibil, de o calitate echivalenta sau superioara si sa comunice pretul acestora; In cazul in care serviciile/pachetul de substitutie are calitatea si/sau pretul inferioare pachetului initial, Calatorul are dreptul la o reducere corespunzatoare de pret.
(iii) in cazul in care, Calatorul, din motive intemeiate, nu accepta modificarile propuse, pachetul de substitutie sau serviciile alternative oferite, Agentia se obliga sa restituie sumele care i-au fost achitate de catre Calator, fara a fi insa obligata la plata de despagubiri sau de alte cheltuieli ce nu sunt incluse in pachetul de servicii (cheltuieli de eliberare a pasapoartelor, asigurari medicale, carte verde, etc). Termenul de restituire este de maxim 14 zile de la data la care a primit de la Calator in scris, prin posta sau prin e_mail, cererea de renuntare la modificarile propuse, la pachetul de substitutie sau serviciile alternative ce i-au fost oferite si prin care solicita rambursarea sumelor achitate pentru serviciile neexecutate, cerere in care va consemna si motivele renuntarii.
4.6.(1)Atunci cand o parte semnificativa din serviciile de calatorie nu poate fi executata astfel cum s-a convenit in contractul privind pachetul de servicii de calatorie, Agentia ofera, fara costuri suplimentare pentru Calator, servicii alternative corespunzatoare pentru continuarea derularii pachetului, pe cat posibil echivalente sau de mai buna calitate decat cele specificate in contract, inclusiv in cazul in care intoarcerea calatorului la locul de plecare nu este asigurata astfel cum s-a convenit. In cazul schimbarii cazarii, se considera a fi serviciu alternativ corespunzator pentru continuarea derularii pachetului oferirea cazarii in aceeaşi locatie, in cea mai apropiata varianta fata de cea initiala.
(2)In cazul in care serviciile alternative propuse, conform alin. (1), au drept consecinta un pachet de o calitate mai scazuta decat cea specificata in contractul privind pachetul de servicii de calatorie, Agentia acorda Calatorului o reducere adecvata a pretului.
(3)Calatorul poate respinge serviciile alternative propuse conform alin. (1) doar in cazul in care acestea nu sunt comparabile cu ceea ce s-a convenit in contractul privind pachetul de servicii de calatorie sau reducerea de pret acordata este inadecvata.
(4)In cazul in care neconformitatea afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar Agentia a omis sa o remedieze intr-un termen rezonabil stabilit de catre Calator, acesta poate inceta contractul privind pachetul de servicii de calatorie fara plata unei penalitati de incetare şi, dupa caz, poate sa ceara, in conformitate reducerea pretului şi/sau despagubiri in conditiile prezentate la pct.4.10..
(5)Daca este imposibil sa se furnizeze servicii alternative sau Calatorul respinge serviciile alternative propuse, calatorul are dreptul, dupa caz, la reducerea pretului şi/sau la despagubiri, fara a inceta contractul de servicii privind pachetul de calatorie.
(6)Daca pachetul include transportul de pasageri, agentia de turism organizatoare asigura de asemenea, in cazurile prevazute la alin. (2) şi (3), repatrierea calatorului cu transport echivalent, fara intarzieri nejustificate şi fara costuri suplimentare pentru calator.
(7)In masura in care este imposibil sa se asigure intoarcerea Calatorului astfel cum s-a convenit in contractul privind pachetul de servicii de calatorie din cauza unor circumstante inevitabile şi extraordinare, Agentia suporta costul cazarii necesare, pe cat posibil de categorie echivalenta, pentru o perioada care nu depaşeşte trei nopti pe calator. Daca in legislatia specifica privind drepturile pasagerilor, 8 sunt prevazute perioade mai lungi aplicabile mijloacelor de transport relevante pentru intoarcerea calatorului, se aplica perioadele respective.
(8)Limitarea costurilor prevazuta la alin. (7) nu se aplica persoanelor cu mobilitate redusa, astfel cum sunt definite la art. 2 lit. (a) din Regulamentul (CE) nr. 1.107/2006 al Parlamentului European şi al Consiliului din 5 iulie 2006 privind drepturile persoanelor cu handicap şi ale persoanelor cu mobilitate redusa pe durata calatoriei pe calea aerului, şi insotitorilor acestora.
(9)Limitarea costurilor prevazuta la alin. (7) nu se aplica femeilor insarcinate şi minorilor neinsotiti şi nici persoanelor care au nevoie de asistenta medicala speciala, cu conditia ca agentia de turism organizatoare sa fi fost informata cu privire la nevoile speciale ale acestora cu cel putin 48 de ore inainte de inceperea executarii pachetului.
(10)Agentia nu are dreptul sa invoce circumstante inevitabile şi extraordinare pentru a limita raspunderea in temeiul alin. (7), daca furnizorul de transport in cauza nu poate invoca astfel de circumstante in temeiul legislatiei Uniunii Europene. Partile convin ca “o parte semnificativa din serviciile de calatorie nu poate fi executata”, reprezinta serviciile neexecutate care cumuleaza o valoare ce depaseste jumatate din valoarea pachetului.
4.7.(1)Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:
a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza Calatorului;
b) cand neindeplinirea obligatiilor este cauzata de circumstante inevitabile şi extraordinare, se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fara a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrari sau reparatii pe drumurile publice), neindeplinirea grupului minim ca urmare a unor renuntari de ultima ora sau a neobtinerii vizelor pentru toti participantii. Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate Calatorului ca urmare a intarzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor imprejurari care revin exclusiv in sarcina transportatorului in temeiul actelor normative specifice;
c) cand neindeplinirea obligatiilor este imputabila unei parti terte care nu are legatura cu furnizarea serviciilor de calatorie incluse in contractul privind pachetul de servicii de calatorie şi este imprevizibila sau inevitabila.
(2)In cazul in care, fara intarzieri nejustificate, Calatorul informeaza Agentia, despre faptul ca unul din serviciile de calatorie nu se executa in conformitate cu Contractul privind pachetul de servicii de calatorie, iar atunci cand este raspunzatoare Agentia se obliga:
a) sa remedieze neconformitatea, cu exceptia cazului in care neconformitatea nu poate fi remediata sau remedierea implica cheltuieli disproportionate, tinand cont de anvergura neconformitatii şi de valoarea serviciilor de calatorie afectate.
b) in cazul in care Agentia nu remediaza neconformitatea in conditiile prezentate la lit.a) si daca neconformitatea nu este imputabila Calatorului, se obliga sa acorde reducerea corespunzatoare a pretului pentru perioada in care a existat neconformitatea si pentru serviciile de calatorie care s-au constatat ca sunt neconforme.
c) in cazul in care Agentia nu remediaza neconformitatea intr-un termen rezonabil stabilit de Calator, sau daca este necesara o remediere imediata sau Agentia refuza sa remedieze neconformitatea se obliga sa ramburseze la solicitarea Calatorului cheltuielile necesare si pe care acesta le-a efectuat pentru remedierea neconformitatii.
d) Agentia se obliga, la cererea scrisa a Calatorului, transmisa prin posta, fax, e_mail si primita de Agentie, sa-i plateasca despagubiri adecvate in limita acordata de catre furnizorul serviciului de calatorie si astfel cum este impusa de lege, fara sa depaseasca de trei ori pretul pachetului, pentru orice daune pe 9 care le sufera ca urmare a neconformitatii respectivului serviciu, cu conditia ca neconformitatea sa nu se datoreze uneia dintre urmatoarele situatii:
(i) este imputabila Calatorului;
(ii) este imputabila unei parti terte care nu are legatura cu furnizarea serviciilor de calatorie incluse in Contractul privind pachetul de servicii de calatorie şi este imprevizibila sau inevitabila;
(iii) este cauzata de circumstante inevitabile şi extraordinare:
e) in cazul in care Agentia refuza sa remedieze neconformitatea sau nu remediaza neconformitatea intrun termen rezonabil stabilit de Calator si comunicat catre Agentia, se obliga sa ramburseze Calatorului cheltuielile pe care acesta le-a efectuat si pentru care prezinta documentele justificative care le dovedesc. Neconformitatea va trebui sa fie reala si obiectiva. Diferentele determinate de diferenta dintre reglementarile nationale de clasificare a structurilor de primire turistica sau a mijloacelor de transport nu reprezinta neconformitati.
4.8. Agentia are obligatia sa puna la dispozitia Calatorului prin orice mijloace de comunicare convenite cu acesta (e-mail, fax, sms etc.), cu suficient timp inainte de inceperea executarii pachetului, urmatoarele:
a) toate chitantele, bonurile şi biletele necesare, informatii privind ora programata a plecarii şi, dupa caz, termenul-limita pentru inregistrare, precum şi orele programate ale opririlor intermediare, ale legaturilor de transport şi ale sosirii.
b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax, adresele de e-mail ale reprezentantei locale a Organizatorului şi/sau a Intermediarului ori, in lipsa acestora, un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea Organizatorului şi/sau a Intermediarului;
c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului;
d) obligatiile turistului prevazute la pct. 5.10, 5.11 şi 5.13.
4.9. (1)Agentia acorda asistenta adecvata fara intarzieri nejustificate Calatorului aflat in dificultate, in cazul situatiilor de forta majora sau al unui eveniment pe care nici agentia de turism, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu il puteau prevedea sau evita, in special prin:
a) furnizarea de informatii corespunzatoare privind serviciile de sanatate, autoritatile locale şi asistenta consulara;
b) efectuarea comunicarilor la distanta şi sprijinirea Calatorului in gasirea unor servicii de calatorie alternative.
(2)Agentia va pretinde un comision rezonabil pentru o astfel de asistenta in cazul in care calatorul este cel care a provocat situatia de dificultate in mod intentionat sau din propria neglijenta. Comisionul nu depaşeşte in niciun caz costurile efective suportate de Agentie. Comisionul standard este de 0,50euro/minut si este calculat in functie de timpul alocat de Agentie pentru asistenta acordata, comisionul putand fi majorat daca costurile ocazionate generate de asistenta acordata sunt mai mari.
4.10. Agentia are dreptul sa inceteze Contractul privind pachetul de servicii de calatorie şi poate oferi Calatorului rambursarea completa a tuturor platilor efectuate pentru pachet, dar nu este raspunzatoare pentru plata unor despagubiri suplimentare, in unul dintre urmatoarele cazuri:
a) numarul de persoane inscrise pentru participarea la pachetul respectiv este mai mic decat numarul minim stabilit in contract, iar agentia de turism organizatoare il inştiinteaza pe calator cu privire la incetarea contractului in termenul stabilit in contract, dar nu mai tarziu de:
(i) 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor care dureaza mai mult de şase zile;
(ii) 7 zile inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor care dureaza intre doua şi şase zile;
(iii) 48 de ore inainte de inceperea executarii pachetului, in cazul calatoriilor care dureaza mai putin de doua zile;
b) Agentia nu poate executa contractul din cauza unor circumstante inevitabile şi extraordinare independente de vointa celui care le invoca, şi ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda 10 eforturilor depuse, situatie in care Agentia se obliga sa inştiinteze Calatorul cu privire la incetarea contractului, fara intarziere şi inainte de inceperea executarii pachetului.
4.11. Pentru a evita supraplata si/sau supracompensarea, Agentia se obliga sa plateasca restituirile in limita sumelor incasate, despagubirile sau reducerile de pret sau serviciile alternative acordate dupa ce se deduc unele din altele (indiferent de cine le-a acordat Calatorului (respectiv Agentia, furnizorul de servicii, Organizatorul, sau reducerea/despagubirea sau serviciul alternativ i-au fost acordate Calatorului in baza instrumentelor de asigurare) si dupa deducerea din obligatia rezultata a sumelor pe care Calatorul le datoreaza Agentiei. Agentia acorda o reducere corespunzatoare a pretului pentru orice perioada in care a existat o neconformitate, cu exceptia cazului in care Agentia dovedeşte ca neconformitatea este imputabila Calatorului. Agentia nu este obligata sa plateasca Calatorulului despagubiri pentru daune pe care acesta le sufera ca urmare a unei neconformitati in cazul in care Agentia dovedeşte ca neconformitatea apare intr-una din urmatoarele situatii:
a) este imputabila Calatorului;
b) este imputabila unei parti terte care nu are legatura cu furnizarea serviciilor de calatorie incluse in contractul privind pachetul de servicii de calatorie şi este imprevizibila sau inevitabila;
c) este cauzata de circumstante inevitabile şi extraordinare. Valoarea despagubirilor si conditiile in care vor fi platite Calatorulului vor fi limitate potrivit legii.
V. DREPTURILE ȘI OBLIGATIILE CALATORULUI
5.1.(1)In cazul in care Calatorul nu poate sa participe la calatoria turistica independent de motivele care stau la baza imposibilitatii de participare, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineşte toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a notifica pe un suport durabil Agentia intr-un termen rezonabil, cu cel putin şapte zile inainte de inceperea executarii pachetului.
(2)Avand in vedere ca pot exista situatii in care, cesiunea este conditionata de furnizorii de servicii, cesiunea solicitata de catre Calator poate sa echivaleze cu anularea rezervarii initiale, respectiv cu incetarea contractului incheiat cu Calatorul care nu poate participa la calatoria turistica contractata (cedentul), si efectuarea unei noi rezervari, insemnand incheierea unui nou contract pe numele tertei persoane(cesionarul).Astfel de exemple, insa fara a fi limitative, pot fi pachetele care contin transportul cu avionul. Penalitatile de incetare/anulare se pot ridica pana la valoarea pretului pachetului. Din motivele aratate mai sus, pentru astfel de situatii, solutia cesiunii insusita de parti este cea de incetare a contractului incheiat de Agentie cu Calatorul care nu poate participa la calatoria turistica contractata (cedentul) si incheierea unui nou contract cu terta persoana(cesionarul). In celelalte situatii, realizarea cesiunii se va face astfel: intre persoana care transfera contractul privind pachetul de servicii de calatorie/Calatorul care nu poate participa la calatoria turistica contractata (cedentul), terta persoana careia ii este transferat contractul (cesionarul) şi Agentia (debitor cedat) urmeaza a se incheia un contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii de calatorie contractate şi cesionate. Responsabilitatea incheierii contractului de cesiune revine, dupa caz, fie cedentului, fie cesionarului, şi niciodata agentiei de turism (debitorului cedat). Persoana care transfera contractul privind pachetul de servicii de calatorie şi persoana careia ii este transferat contractul raspund in mod solidar la plata pretului calatoriei şi a eventualelor costuri suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari. Aceste costuri, in cele mai multe situatii, nu pot fi cunoscute decat la data solicitarii cesiunii si pot fi semnificativ de mari si diferite in functie de valoarea si tipurile serviciilor de calatorie din pachet si data de plecare.
(3)Daca Agentia nu incaseaza de la Calatorul cedent si/sau cesionar, costurile suplimentare aparute cu ocazia acestei cedari la data solicitarii cesiunii, inainte de a se proceda la modificarile care le implica 11 realizarea cesiunii solicitate, contractul se considera netransferat/nemodificat, iar neparticiparea Calatorulului la calatorie nu ii da dreptul acestuia de a solicita vreo rambursare de pret sau despagubire.
5.2. In cazul sejururilor de odihna şi/sau de tratament cu locul de desfaşurare in Romania, turistul are obligatia sa respecte urmatorul program de acordare a serviciilor: cazarea se face, de regula, la ora 18,00 a zilei de intrare şi se termina, de regula, la ora10,00 a zilei de ieşire inscrise pe documentele de calatorie (voucher, bilet de odihna şi/sau tratament, bilet de excursie etc.). Pentru sejururi in afara Romaniei, cazarea se face, de regula, ora 14,00 a zilei de intrare şi se termina, de regula, la ora12,00 a zilei de ieşire inscrise pe documentele de calatorie (voucher, bilet de odihna şi/sau tratament, bilet de excursie etc.). Indiferent la ce ora are loc cazarea in acest interval orar, se considera o zi de cazare. Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spatiilor de cazare pana cel tarziu la orele specificate mai sus cad in sarcina exclusiva a Calatorului.
5.3.(1)In cazul in care Agentia anuleaza pachetul, inaintea datei de plecare, Calatorul are dreptul sa opteze, astfel:
a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de calitate echivalenta sau superioara, propuse de Agentie
b) sa accepte, un pachet de calitate inferioara, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;
c) la rambursarea completa a tuturor platilor efectuate pentru pachet, nu mai tarziu de 14 zile de la data incetarii contractului.
(2)In cazul in care Calatorul a ales optiunea de la al.(1) lit.c), are dreptul si la o despagubire cu exceptia situatiilor in care incetarea s-a datorat:
a) unor circumstante inevitabile şi extraordinare, independente de vointa celui care le invoca, si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda eforturilor depuse, situatie despre care Agentia instiinteaza Calatorul imediat, fara intarziere şi inainte de inceperea executarii pachetului;
b) faptului ca numarul de persoane inscrise pentru participarea la pachetul de servicii este mai mic decat numarul minim stabilit despre Agenti care instiinteaza Calatorul, inscris,intr-un termen care nu va depasi, inainte de inceperea executarii pachetului: 20 de zile, in cazul calatoriilor care dureaza mai mult de şase zile; 7 zile, in cazul calatoriilor care dureaza intre 2-6 zile; 48 de ore in cazul calatoriilor care dureaza mai putin de 2 zile.
5.4. Calatorul este obligat sa comunice Agentiei in termenul cerut prin inştiintarea prevazuta la cap. IV pct. 4.2, dar nu mai tarziu de 5 zile calendaristice de la primirea inştiintarii, modificarea prevederilor esentiale ale contractului sau in timp util inainte de inceperea calatoriei, iar in cazul in care se aplica clauzele prevazute in cap. IV pct. 4.7 al.(1) lit. b) şi c), hotararea sa de a opta pentru:
a) rezilierea/denuntarea unilaterala a contractului fara plata penalitatilor; sau
b) acceptarea noilor conditii ale contractului.
5.5. In cazul in care Calatorul decide sa participe la calatoria asupra careia s-au operat modificari in conditiile cap. IV pct. 4.2 se considera ca toate modificarile au fost acceptate şi Calatorul nu poate solicita despagubiri ulterioare datorate modificarilor de acest tip.
5.6. În cazul în care turistul reziliază/denunţă unilateral contractul în temeiul pct. 5.4 sau Agenţia anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:
a) să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenţie;
b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară propus de Agenţie, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ, în sensul rambursării diferenţei de preţ dintre cele două pachete turistice, la momentul încheierii noului contract de prestare de servicii;
c) să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.
5.7. In toate cazurile mentionate la pct. 5.6. Calatorul are dreptul sa solicite Agentiei şi o despagubire, al carei cuantum poate fi stabilit prin acordul comun al partilor sau in baza unei hotarari a instantei de judecata, pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:
a) numarul de persoane inscrise pentru participarea la pachetul de servicii este mai mic decat numarul minim stabilit despre Agenti care instiinteaza Calatorul, inscris,intr-un termen care nu va depasi, inainte de inceperea executarii pachetului: 20 de zile, in cazul calatoriilor care dureaza mai mult de şase zile; 7 zile, in cazul calatoriilor care dureaza intre 2-6 zile; 48 de ore in cazul calatoriilor care dureaza mai putin de 2 zile;
b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca şi ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile, caz in care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unitatii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevazute la cap. IV pct. 4.7al.(1) lit. b);
c) anularea s-a facut din vina Calatorului.
5.8. Calatorul are dreptul sa rezilieze/denunte unilateral in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea/denuntarea unilaterala ii este imputabila este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia, conform prevederilor cap. VI, cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii. Despagubirea se poate ridica la maximul pretului pachetului de servicii turistice contractat.
5.9. In cazul in care Calatorul alege sa se mute la un alt hotel decat cel contractat initial şi achitat, responsabilitatea financiara a renuntarii ii apartine. Agentia va rezolva cerintele Calatorului in limita posibilitatilor, eventualele diferente de pret urmand a fi suportate de catre Calatorul. Daca Calatorul solicita nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea/denuntarea unilaterala a contractului, cu aplicarea penalitatilor prevazute la cap. VI la momentul respectiv şi incheierea unui nou contract.
5.10. Calatorul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubritate, precum şi alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.
5.11. Calatorul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de calatorie eliberat de Agentie (voucher, bilet de odihna şi/sau de tratament etc.), in vederea acordarii serviciilor de calatorie. In cazul in care Calatorul beneficiaza de bilete de odihna şi tratament, este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie şi dovada platii contributiilor pentru asigurari sociale, la zi.
5.12. Calatorul ia la cunoştinta ca serviciile pe care le achizitioneaza fara ca acestea sa faca parte din contractul cu Agentia sunt in stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislatia tarii de destinatie, iar Agentia nu are nicio responsabilitate asupra prestatiilor in cauza. Clasificarea unitatilor de cazare si a mijloacelor de transport sunt cele oficiale pentru fiecare tara in parte, calatorul ia act si este de acord cu aceasta.
5.13. Daca pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele Calatorului este schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele legale. Pentru o informare optima, Agentia recomanda şi consultarea site-ului Politiei de Frontiera http://www.politiadefrontiera.ro. De asemenea, in cazul calatoriei in anumite destinatii care necesita obtinerea unei vize, Agentia recomanda consultarea site-ului: http://www.mae.ro/node/1422, pentru informatii complete privind regimul vizelor. In cazul in care Calatorul nu işi respecta obligatia de a se informa cu privire la formalitatile suplimentare necesare in vederea efectuarii calatoriei care nu sunt in sarcina Agentiei (de exemplu, in cazul calatoriei cu minori, imputernicire din partea parintelui sau reprezentantului legal ce nu il insoteşte sau orice alte documente suplimentare - enumerarea fiind exemplificativa), Agentia este exonerata de orice raspundere in cazul imposibilitatii efectuarii calatoriei.
5.14. Agentia recomanda Calatorilor contactarea acesteia cu 24 de ore inainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de imbarcare (orar de zbor, loc de imbarcare etc.).
5.15. In cazul in care o singura persoana angajeaza servicii pentru un numar mai mare de Calatori, conditiile contractuale se extind in mod automat asupra intregului grup pentru care au fost achitate serviciile.
5.16. Calatorul este obligat sa foloseasca mijloacele de transport, camera de hotel şi bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar şi potrivit destinatiei lor. Agentia nu se face vinovata de eventualele pagube produse sau vatamari suferite de Calator ca urmare a nerespectarii acestui alineat.
5.17. Calatorul are obligatia sa respecte locul, data şi ora plecarii atat la dus, cat şi la intors, precum şi locurile, datele şi orele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile şi daunele produse ca urmare a nerespectarii de catre Calator a prevederilor privind locurile de intalnire şi orarele vor fi suportate de catre acesta.
5.18. In cazul in care Calatorul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii de calatorie refuza sa se mai intoarca in Romania şi autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, Calatorul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.
VI.RENUNTARI, PENALIZARI, DESPAGUBIRI
6.1. In cazul in care Calatorul renunta din vina sa la pachetul de servicii de calatorie care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari, dupa cum urmeaza: Penalizarile de incetare standard, sunt calculate astfel:
Penalizarile de incetare sunt diferite in functie de tipul pachetului de servicii de calatorie, de tipul de oferta si vor fi trecute in contract sau in informatiile precontractuale/anexele la contract.
Nota: Pentru fiecare rezervare efectuata se percepe o taxa de serviciu nerambursabila in suma de 30 euro. In cazul in care in oferta prezentata prin Informatiile precontractuale sunt prevazute alte penalizari de incetare decat cele de la lit. a)-g) se aplica exclusiv conditiile din aceasta oferta.
6.2. In cazul in care Calatorul care a contractat un pachet de servicii de calatorie cu Agentia şi a achitat un avans nu se prezinta in termenul specificat care i-a fost solicitat sau in termenul comunicat in scris, pentru a achita ratele aferente sau restul de plata, contractul se considera reziliat de drept, iar Agentia are dreptul de a anula rezervarile efectuate in beneficiul Calatorului cu obligarea Calatorului la plata penalizarilor prevazute la pct. 6.1., Agentia putand sa le retina din avansul incasat.
6.3. Pentru biletele de odihna şi/sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri numai in baza cererilor de renuntare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizatiei sindicale.
6.4. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, Calatorului i se vor retine toate taxele datorate de Agentie prestatorilor directi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.
6.5. Penalizarile echivalente cu cele indicate la pct. 6.1.1 lit. c) sau d), respectiv 6.1.2 lit. b) sau c) se aplica şi in cazul in care Calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinatie, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca documentele personale necesare in vederea efectuarii calatoriei nu sunt conforme normelor legale sau este in imposibilitatea de a parasi teritoriului tarii, din alte motive ce tin de persoana acestuia.
6.6.Calatorul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice la Agentia Intermediara la care a achitat serviciile. In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare.
6.7.Agentia va acorda despagubiri in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.
6.8.Agentia nu raspunde in situatii de greva, conflicte politice şi de razboi, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou international, precum şi in cazul in care companiile aeriene stabilesc limite de raspundere. Toate aceste situatii care nu sunt imputabile niciunei parti se considera situatii de forta majora şi exonereaza de raspundere Agentia.
6.9. Toate sumele mentionate la pct. 6.1, 6.2, 6.4 şi 6.5 se vor retine de catre Agentie din avansul sau pretul total al pachetului de servicii de calatorie achitat de Calator, fara a fi necesara interventia instantelor de judecata.
VII.RECLAMATII
7.1.(1) In cazul in care Calatorul este nemultumit de serviciile de calatorie primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris la fata locului, clar şi explicit, cu privire la deficientele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii de calatorie contractat, ce se va transmite prompt atat reprezentantului Intemediarului, al Agentiei cat şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentantilor locali ai turoperatorului). Datele de contact ale Agentiei: office@filadelfiaturism.ro TEL: 0263-212 020
(2) Vor fi luate in considerare numai reclamatiile facute de Calator in nume personal.
7.2. Atat Agentia, cat şi prestatorul de servicii de calatorie vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, Calatorul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 5 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca, in termen de 30 de zile calendaristice, sa comunice Calatorului despagubirile care i se cuvin, dupa caz.
7.2. (1)Daca oricare dintre serviciile de calatorie nu se executa in conformitate cu cerintele prezentului contract, Agentia remediaza neconformitatea, cu exceptia unuia din urmatoarele cazuri:
a) neconformitatea nu poate fi remediata;
b) remedierea implica cheltuieli disproportionate, tinand cont de anvergura neconformitatii şi de valoarea serviciilor de calatorie afectate. Daca Agentia, in conformitate cu alin.(1)lit. a) sau b) din prezentul alineat, nu remediaza neconformitatea, calatorul are dreptul de a beneficia de o reducere corespunzatoare a pretului serviciului de calatorie asupra caruia exista neconformitatea, pentru orice perioada in care a existat o neconformitate, cu exceptia cazului in care Agentia dovedeste ca neconformitatea este imputabila calatorului sau se datoreaza unor circumstante inevitabile sau extraordinare.
7.3. In cazul in care neconformitatea afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar Agentia a omis sa o remedieze intr-un termen rezonabil stabilit de catre calator si comunicat in timp util Agentiei, acesta poate rezilia prezentul contract fara plata unor penalitati de reziliere şi, dupa caz, poate sa ceara, reducerea pretului şi/sau despagubiri.
7.4. Calatorul ia act si accepta interdictia de a face publicitate negativa Agentiei si serviciilor prestate de aceasta, fara ca procedura de inregistrare si solutionare a reclamatiilor prevazuta in capitolul VII sa fi fost indeplinita. Nerespectarea acestei prevederi da dreptul Agentiei sa solicite instantei despagubiri corespunzatoare prejudiciului suferit.
VIII. ASIGURARI
8.1.Calatorul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de acesta, astfel:
a) pentru pachetele Pachet.FILADELFIA, in cazul insolvabilitatii sau falimentului Agentiei, la Omniasig Vienna Insurange Group S.A. cu sediul in str. Aleea Alexandru nr. 51, sector 1, Bucuresti, tel. 021/4057420, email: office@omniasig.ro, Polita de asigurare nr. Seria I, Nr. 55236, valabila pana la data de 31.01.2023, emisa de Omniasig Vienna Insurange Group S.A. cu sediul in str. Aleea Alexandru nr. 51, sector 1, Bucuresti, tel. 021/4057420, email: office@omniasig.ro. este afişata pe pagina web a agentiei de turism www.filadelfiaturism.ro la adresa: https://www.filadelfiaturism.ro/resources/quick-sell-filadelfiaturism/2022/0203/Polita_FGO_2022-2023_page-0001.jpg
b) pentru pachetele Pachet.EXTERN, in cazul insolvabilitatii sau falimentului Organizator.EXTERN, instrumentul de garantare va fi adus la cunostinta Calatorului odata cu achizitia pachetului.
c) pentru pachetele Pachet.INTERN, in cazul insolvabilitatii sau falimentului Organizator.INTERN, instrumentul de garantare va fi adus la cunostinta Calatorului odata cu achizitia pachetului.
8.2. Conditiile in care Calatorul va fi despagubit de catre societatea de asigurare sunt:
8.2.1. In cazul in care Agentia nu efectueaza repatrierea Calatorului, acesta are obligatia de a anunta imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. In aceasta situatie societatea de asigurare nu are obligatia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a le rambursa dupa intoarcerea Calatorului in Romania, in conditiile politei de asigurare incheiate intre Agentie şi societatea de asigurare. 8.2.2. In cazul in care Calatorul solicita Agentiei contravaloarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie sa trimita documentele justificative catre Agentie prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Calatorul are obligatia sa pastreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Calatorul poate solicita Agentiei rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data incheierii derularii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.
8.2.3. Calatorul are obligatia de a notifica societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, in legatura cu solicitarea adresata Agentiei privind rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, in termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmarii de primire prevazute la pct. 8.2.2.
8.2.4.In cazul in care, in termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmarii de primire a documentelor justificative de catre Agentie, Calatorul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.
8.2.5. In termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, Calatorul are obligatia de a transmite societatii de asigurare, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, cererea de despagubire insotita de documentele justificative.
8.2.6. Documentele justificative constau in principal in:
a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
b) confirmarile de primire precizate la pct. 8.2.2, 8.2.3 şi 8.2.5;
c) fotocopiile de pe documentele de plata a avansului (chitante, ordine de plata etc.), in cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
d) fotocopiile de pe documentele de transport şi cazare, in cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere. Societatea de asigurare are dreptul sa solicite Calatorului şi alte documente justificative.
8.2.7. Despagubirea nu poate depaşi suma achitata de turist in contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice şi nici sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor legale in vigoare.
8.2.8. In cazul in care, dupa plata despagubirii, Agentia plateşte debitul catre turist, acesta are obligatia de a restitui asiguratorului despagubirea primita, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data primirii de la Agentie a sumelor reprezentand debitul.
8.2.9. Facultativ, Calatorul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenta care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinatie ori a unei asigurari storno sau altor tipuri de asigurari de calatorie. Agentia recomanda incheierea unei asigurari storno pentru acoperirea eventualelor penalitati de anulare. Calatorul se poate informa in agentii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putand fi incheiata in Agentia de turism de unde acesta a achizitionat pachetul de servicii turistice, daca Agentia ofera acest tip de serviciu.
8.3. Agentia nu se face vinovata de eventuala nerespectare a obligatiilor stipulate in politele de asigurare contractate prin intermediul Agentiei, deoarece aceasta este doar intermediar intre turist şi asigurator.
IX. DOCUMENTELE CONTRACTULUI - se constituie ca anexa la acesta şi sunt urmatoarele:
a) voucherul, biletul de odihna/tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, dupa caz;
b) programul turistic, in cazul actiunilor turistice;
c) cataloage/pliante/oferte/ alte inscrisuri/etc. ale Agentiei puse la dispozitia Calatorului, in format tiparit sau pe suport electronic durabil.
X. PROCEDURA DE SOLUTIONARE ALTERNATIVA A LITIGIILOR (“SAL”)
10.1. Solutionarea alternativa a litigiilor (”SAL”) reprezinta un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se ofera posibilitatea de solutionare a litigiilor pe care le pot avea cu comerciantii, atunci cand se confrunta cu o problema legata de achizitionarea unui produs sau serviciu. Astfel, reclamatiile impotriva comerciantilor sunt prezentate voluntar de catre consumatori, urmand a fi solutionate intr-un mod independent, impartial, transparent, rapid și echitabil.
10.2. Directia de solutionare alternativa a litigiilor (Directia SAL) din cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (”ANPC”), are competenta sa solutioneze alternativ litigii nationale și transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari servicii incheiate cu un comerciant care desfașoara activitati in Romania, in sectoarele de activitate in care ANPC este competenta.
10.3. Cererea de aplicare SAL, Lista de consilieri SAL, Procedura SAL, și legislatia aplicabila poate fi consultata aici - http://www.anpc.gov.ro/categorie/1271/sal.
XI. DISPOZITII FINALE
11.1. Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte.
11.2. Comercializarea pachetelor de servicii de calatorie se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 2/2018, republicata.
11.3. Toate unitatile de cazare, precum şi mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne şi normativelor locale, acolo unde acestea exista, care difera de la o tara la alta şi de la un tip de destinatie la altul.
11.4. Agentia este raspunzatoare pentru erorile de rezervare care ii sunt imputabile dar nu este raspunzatoare pentru erorile de rezervare imputabile calatorului sau cauzate de circumstante inevitabile şi extraordinare.
11.5. Calatorul declara ca Agentia l-a informat complet cu privire la conditiile de comercializare a pachetelor de servicii turistice in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 2/2018, republicata. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii de calatorie, inclusiv in cazul celor achizitionate la distanta prin mijloace electronice, Calatorul işi exprima acordul şi luarea la cunoştinta cu privire la conditiile generale de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, in conformitate cu oferta Agentiei.
11.6. Litigiile aparute intre parti se rezolva pe cale amiabila, in caz contrar partile inteleg sa se adreseze instantelor de judecata competente.
11.7. Contractul va fi interpretat conform legilor din Romania.
11.8. Anexe la contract:
- Formularul Informatii precontractuale
- Notă de informare cu privire la protecția datelor cu caracter personal
- Formular pentru solicitarea consimțământului
Agentia de turism, Calatorul (numele şi prenumele)
Reprezentant legal (numele şi prenumele), Semnatura ...................
Functia ................
Semnatura . . . . . . . . . .
Ştampila . . . . . . . . . .
Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si Filadelfia Touroperare GO S.R.L (FILADELFIA TURISM, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.filadelfiaturism.ro (Site).
Site-ul va este oferit de Filadelfia Touroperare GO S.R.L, cu sediul in Calea Moldovei, nr. 18, Bistrita, jud. Bistrita Nasaud, tel 0763 212 020 si punct de lucru in B-dul Decebal nr. 17/4.
Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.
Utilizand acest Site sau comandand serviciile turistice prin intermediul e-mail, telefon, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.
FILADELFIA TURISM va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita. Rezervarile si vanzarile de bilete de avion se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion (la care se adauga prevederile prezentului Contract). Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative si se pot modifica oricand. Cererile de rezervare efectuate pe site nu va garanteaza blocarea locurilor si a tarifelor. Dupa efectuarea cererii pe site, un agent FILADELFIA TURISM va confirma tariful pe email sau telefonic.
FILADELFIA TURISM actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: companiile aeriene acreditate IATA, hoteluri, altii (Furnizori de Servicii Turistice). FILADELFIA TURISM nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
FILADELFIA TURISM ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand.
FILADELFIA TURISM nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
FILADELFIA TURISM depune toate eforturile ca pe varianta in limba romana a Site-ului, informatiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu sa fie publicate in limba romana, insa datorita faptului ca o mare parte a informatiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervari international, anumite informatii, conditii aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii ce pot influenta utilizarea in bune conditii a serviciilor oferite sa fie in limba engleza. In cazul in care exista orice neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail, la adresa [rezervarionline@filadelfiaturism.ro], pentru a primi asistenta de la unul din consultantii nostri.
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata pe Site sau prin telefon, e-mail va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la FILADELFIA TURISM. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la FILADELFIA TURISM si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucher-elor pentru hoteluri, a asigurarilor de calatorie si orice alte actiuni ce necesita interventie umana se va face in timpul programului de lucru FILADELFIA TURISM
Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni, dar va rugam sa luati legatura cu FILADELFIA TURISM pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor.
Fiind vorba despre o vacanta de weekend sau pentru un weekend prelungit, FILADELFIA TURISM pune la dispozitia clientilor sai o modalitate foarte comoda de a-si personaliza vacanta. De regula, o oferta de tip city break oferita de FILADELFIA TURISM este formata din urmatoarele servicii turistice: transport (se prefera avionul), cazare si optional masa, in functie de hotelul ales. Oferta este variata, pentru orice destinatie solicitata de client.
In scop de marketing si pentru a reduce din timpul de cautare separat al serviciilor turistice incluse intr-un city break, FILADELFIA TURISM ofera clientilor sai posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achizitionate separat, fiind vorba de aceleasi servicii prezentate in oferta de pe site sau clientii pot solicita o oferta personalizata si in acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.
FILADELFIA TURISM ofera clientilor sai spre revanzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere sau orice alt serviciu promovat de agentiile de turism tour operatoare partenere).
Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza FILADELFIA TURISM. Mentionam ca rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la partenerii FILADELFIA TURISM si in functie de termenii si conditiile companiei, mentionate pe site-ul FILADELFIA TURISM sau de catre operatorii FILADELFIA TURISM pentru fiecare serviciu ales in parte.
FILADELFIA TURISM nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, email sau direct in agentia FILADELFIA TURISM) presupune acceptarea termenilor si conditiilor FILADELFIA TURISM si a regulilor prevazute in contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour-operator).
Conform OG 34/2014 , FILADELFIA TURISM nu are o politica de returnare a produselor.
Inainte de a lansa comanda, clientul trebuie sa fie de acord cu "Termenii si conditiile" FILADELFIA TURISM. Existand diferente intre tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurari medicale de calatorie, rezervarea nu se poate efectua pana la capat daca clientul nu bifeaza casuta aferenta acceptarii "Termenilor si conditiilor". Conform OG 34/2014, conditiile de garantie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul www.filadelfiaturism.ro.
Problema survenita in timpul sederii turistului, trebuie comunicata de urgenta catre FILADELFIA TURISM pentru a o putea rezolva in timp util. De asemenea, orice reclamatie trebuie facuta in scris catre unitatea de cazare, iar o copie trebuie sa ajunga la FILADELFIA TURISM in maxim 2 zile de la incheierea sejurului. Toate plangerile/reclamatiile vor fi cercetate si se va oferi un raspuns imediat dupa analizarea completa a situatiei prezentate.
Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa [rezervarionline@filadelfiaturism.ro]
Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul FILADELFIA TURISM, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
FILADELFIA TURISM sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site (in subsolul acestuia).
FILADELFIA TURISM sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. FILADELFIA TURISM isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, FILADELFIA TURISM sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Pentru mai multe detalii legate de plati va rugam sa accesati zona de Intrebari frecvente.
Documentele de calatorie aferente rezervarii (bilet de avion, voucher de calatorie sau factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul initierii rezervarii, prin posta (la adresa specificata in momentul efectuarii rezervarii) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultantii nostri va pot da oricand informatii detaliate, daca este necesar.
Filadelfia Touroperare GO S.R.L nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. FILADELFIA TURISM nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
Puteti subscrie la newsletter-ul FILADELFIA TURISM, care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.
FILADELFIA TURISM isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
FILADELFIA TURISM nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.
FILADELFIA TURISM nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de catre toti si/sau oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul FILADELFIA TURISM).
FILADELFIA TURISM isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afisate in mod eronat. In cazul aparitiei, respectiv afisarii unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord sa renunte la toate si orice pretentii impotriva FILADELFIA TURISM, urmand ca in cel mai scurt timp posibil FILADELFIA TURISM sa returneze sumele achitate de utilizator.
FILADELFIA TURISM este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).
FILADELFIA TURISM nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.
Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate. FILADELFIA TURISM nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partilor implicate.
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de FILADELFIA TURISM. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratorii paginilor in cauza.
FILADELFIA TURISM nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora sau in cazul in care furnizorul de servicii turistice intra in insolventa. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta FILADELFIA TURISM sau furnizorii sai.
Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.
FILADELFIA TURISM poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt rezervate de catre Filadelfia Touroperare GO S.R.L. Materialul continut pe Site este proprietatea Filadelfia Touroperare GO S.R.L sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate.
Numele FILADELFIA TURISM, precum si celelalte marci, logo-uri sau elemente grafice continute in Site sunt marci inregistrate ale FILADELFIA TURISM sau ale afiliatilor sai. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.
Termenii politicii de confidentialitate a FILADELFIA TURISM sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii. Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre FILADELFIA TURISM sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a FILADELFIA TURISM.
FILADELFIA TURISM utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. FILADELFIA TURISM se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a FILADELFIA TURISM. Achizitiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita. FILADELFIA TURISM utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.
FILADELFIA TURISM isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Legea guvernanta Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si FILADELFIA TURISM si este guvernat de legile din Romania. In cazul existentei unor litigii, instanta judecatoreasca competenta este considerata instanta municipiului Bucuresti. In cazul existentei unor litigii, va fi luata in considerare varianta in limba romana a termenilor si conditiilor.
FILADELFIA TURISM incearca sa protejeze cat mai mult posibil dreptul privind confidentialitatea si imaginea utilizatorilor site-ului. Intentia noastra este aceea de a iti oferi tie, utilizatorul site-ului, o experienta online sigura, care nu iti va afecta negativ viata personala. In acest sens, depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura ca informatiile pe care le introduci in baza noastra de date sunt utilizate exclusiv in scopurile gandite de tine.
Prin accesarea acestuia sau prin activarea mesajelor promotionale sau publicitare, FILADELFIA TURISM va prelucra informatiile cu caracter personal de natura sa identifice o anumita persoana. Datele cu caracter personal pe care le prelucram pot include:
Cand comanzi un serviciu de pe site-ul nostru sau prin intermediul celorlalte metode ale noastre de contact (telefon, email, chat, Facebook sau orice retea de socializare, etc.), iti vom cere sa ne furnizezi informatii cu caracter personal, inclusiv numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de email, detaliile pentru facturare.
Pe baza alegerii tale, dintre serviciile noastre, daca acestea includ un bilet de avion, vom retine, de asemenea, urmatoarele informatii: numarul biletului de avion, numarul rezervarii, pretul biletului, codul de rezervare, numarul zborului, data si locul plecarii/intoarcerii, destinatia zborului si orice alte detalii privitoare la serviciul legat de biletul de avion.
Daca serviciile alese de tine includ cazare la hotel, pachete de calatorie, inchirierea unei masini, transferuri, bilete la destinatie sau orice alt serviciu de calatorie, vom retine urmatoarele informatii: numarul rezervarii, numarul voucherului, pretul rezervarii, denumirea hotelului, numarul de stele al hotelului, destinatia sau orice alte informatii legate de serviciile de cazare/pachetul de calatorie.
In cazul in care serviciile alese de tine sunt legate de un numar de asigurare de calatorie, vom retine, de asemenea, toate informatiile legate de asigurare: destinatia, perioada acoperita, pretul asigurarii, detaliile cu caracter personal asigurate.
Cand te abonezi la Newsletter-ul FILADELFIA TURISM, iti vom cere sa ne furnizezi adresa ta de email.
Cand ne scrii, folosind formularele de pe site-ul nostru, iti cerem sa ne furnizezi datele tale de contact: numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon.
Cand vizitezi website-ul www.filadelfiaturism.ro, colectam automat anumite informatii, care includ, dar nu se limiteaza la adresa ta IP, informatii cookie, mai exact data si ora la care ai accesat serviciile noastre, hardware-ul, software-ul sau browser-ul pe care le folosesti si informatiile despre sistemul de operare al computerului tau, cum ar fi setarile privind limba si locatia de unde accesezi serviciile noastre.
Cand achizitionezi un serviciu sau cand te abonezi la Newsletter-ul nostru, colectam, de asemenea, informatii cu privire la istoricul cautarilor si achizitiilor tale si despre activitatea ta pe site-ul nostru web, inclusiv informatii cu privire la click-uri si la paginile pe care le-ai vazut.
Cand achizitionezi un serviciu de pe site-ul nostru sau prin intermediul oricarui alt canal (telefon, e-mail, chat, fata in fata la sediul nostru, Facebook sau orice alta retea de socializare, WhatsApp etc.), poti face o calatorie cu alte persoane, ale caror detalii ni le furnizezi ca parte a procesului de rezervare sau poti achizitiona un serviciu in numele altcuiva. In aceste conditii, este responsabilitatea ta sa te asiguri ca persoana ale carei date cu caracter personal le-ai furnizat este informata despre acest lucru si a inteles si a acceptat modul in care folosim informatiile respective, conform descrierii din Politica de confidentialitate.
FILADELFIA TURISM utilizeaza informatiile tale cu caracter personal stocate - detaliile furnizate la inregistrare si activitatea pe care ai desfasurat-o pe site-ul nostru - in special pentru a iti usura accesul pe site, pentru a imbunatati produsele si serviciile si pentru a te informa cu privire la ultimele produse si servicii de care esti interesat.
Este posibil sa folosim datele tale cu caracter personal exclusiv pentru urmatoarele scopuri - Scopuri autorizate -:
In primul rand, folosim datele tale cu caracter personal pentru a iti furniza serviciile de calatorie pe care le-ai comandat.
Utilizam datele tale cu caracter personal pentru a te contacta in legatura cu serviciile pe care le-ai achizitionat de la noi. Este posibil sa te contactam prin email, posta, telefon sau prin mesaje text. Metoda depinde de informatiile de contact pe care ni le-ai impartasit anterior si de metoda prin care ne-ai contactat.
Motivele pentru care te-am putea contacta includ:
Poti contacta serviciul nostru de relatii cu clientii 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
Datele tale cu caracter personal, cum ar fi informatiile cu privire la serviciile pe care le-ai achizitionat sau informatiile despre contul tau de utilizator sunt folosite pentru a gasi solutiile potrivite cererilor tale si pentru a raspunde oricaror intrebari pe care le-ai putea avea cu privire la serviciile pe care le-ai achizitionat sau orice alte intrebari.
Cand ne contactezi (prin telefon, email, chat, fata in fata la sediul nostru, Facebook sau prin intermediul oricarei alte retele de socializare, WhatsApp etc.), agentii FILADELFIA TURISM iti vor solicita cateva detalii, pentru a te identifica in mod corespunzator. Iti vom adresa intrebari cu privire la detaliile pe care ni le-ai furnizat in cadrul rezervarilor facute, astfel incat, daca nu vei putea sa ne furnizezi suficiente detalii, este posibil sa nu putem ajuta la solutionarea cererii tale.
Utilizam datele cu caracter personal furnizate de tine pentru activitati de marketing, care pot include:
Este necesar sa ai cel putin 16 ani pentru a te abona la comunicarile noastre de marketing prin email.
Ne straduim in mod constant sa ne imbunatatim serviciile si este posibil sa folosim datele cu caracter personal in scopuri analitice, pentru a optimiza si personaliza platforma noastra online, conform nevoilor tale, transformand site-ul nostru intr-unul mai usor de utilizat si mai agreabil si sa ne imbunatatim Serviciul de relatii cu clientii.
Cand utilizezi liniile noastre telefonice pentru Serviciul de relatii cu clientii, cu scopul de a ne contacta sau cand te contactam noi prin telefon, vom inregistra apelul, pentru urmatoarele motive: imbunatatirea calitatii si performantelor echipei noastre, gestionarea plangerilor, materiale de instruire. In timpul convorbirilor telefonice cu echipa serviciului nostru de relatii cu clientii este posibil sa existe o ascultare in direct sau apelurile ar putea fi inregistrate pentru controlul calitatii si in scopuri de instruire, care includ utilizarea inregistrarilor, pentru gestionarea plangerilor si in scopul depistarii tentativelor de frauda.
Este posibil sa utilizam datele tale pentru a ne respecta obligatiile legale (cum ar fi, de exemplu, obligatiile privind pastrarea inregistrarilor), pentru verificarea conformitatii sau obligatiile de inregistrare (de exemplu, conform legilor antimonopol, a legilor privind exportul, sanctiuni comerciale si legile privind embargo-ul, legile contra spalarii banilor, verificarea financiara si a creditelor si prevenirea fraudelor si a infractiunilor si in scopul depistarii acestora).
De asemenea, este posibil sa iti utilizam datele, daca este necesar, cu scopul de a respecta ordinele instantelor de judecata si de a ne urmari si a ne apara drepturile legale.
Folosim un sistem de supraveghere video, pentru a asigura securitatea sediului nostru, in scopuri legate de siguranta persoanelor si securitatea cladirilor si a proprietatii. Pentru sprijinirea acestor scopuri, supravegherea video poate fi folosita pentru monitorizarea zonelor exterioare si interioare ale birourilor noastre, acolo unde nu exista asteptari rezonabile privind viata privata.
Luand in considerare faptul ca ai dreptul sa cunosti scopul prelucrarii datelor tale cu caracter personal, te vom informa anterior prelucrarii datelor tale cu caracter personal in alte scopuri decat cele pentru care ne-ai divulgat datele tale cu caracter personal.
Pe baza contractului sau a termenilor si conditiilor acceptate de tine, in calitate de client al FILADELFIA TURISM, iti vom prelucra datele cu caracter personal pe care ni le-ai pus la dispozitie, precum si orice alte date necesare pentru ca noi sa iti putem furniza serviciile noastre, conform prevederilor contractuale si celor ale legii din Romania.
Executarea contractului incheiat cu tine este temeiul legal pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal in urmatoarele scopuri: furnizarea serviciilor noastre, comunicarea cu tine si activitatile legate de serviciul de relatii cu clientii.
Este posibil ca noi sa folosim informatiile tale pentru interese legitime, cum ar fi furnizarea serviciilor noastre, in cazul in care serviciul este achizitionat de catre o alta persoana decat beneficiarul.
Este posibil sa iti folosim informatiile pentru interesele noastre legitime, pentru a iti putea oferi cel mai bun si adecvat continut al site-ul web, al email-urilor si buletinelor informative, pentru a imbunatati si promova produsele si serviciile noastre si continutul site-ului nostru web si pentru monitorizarea apelurilor, in scopuri administrative, inclusiv pentru securitatea sediului nostru si in scopuri juridice.
Folosim datele tale cu caracter personal pe baza consimtamantului tau specific pentru a te abona la buletinul nostru informativ privind produsele si serviciile noastre. Poti sa iti retragi consimtamantul facand click pe butonul unsubscribe la finalul fiecarui email sau trimitand un email cu textul "Unsubscribe" la rezervarionline@filadelfiaturism.ro.
Este posibil sa prelucram unele dintre datele tale, in contextul furnizarii serviciilor, pe baza obligatiilor legale (de ex., in scopuri de raportare sau in scopuri de combatere a spalarii banilor) sau a obligatiilor impuse site-ului www.filadelfiaturism.ro de legile aplicabile.
Ca regula, FILADELFIA TURISM nu va furniza (prin vanzare sau inchiriere) catre terti informatiile tale cu caracter personal. Cu toate acestea, FILADELFIA TURISM va transmite informatiile catre terti, cand acest lucru este necesar in scopul prelucrarii datelor, cum ar fi urmatoarele cazuri:
a.Furnizorii de servicii de calatorie
Datele cu caracter personal necesare furnizarii serviciilor de calatorie pe care le-ai achizitionat vor fi transferate companiilor terte, pentru ca serviciile de calatorie comandate sa fie prestate.
b.Partenerii de afaceri
Este posibil sa lucram cu parteneri de afaceri, care ofera servicii comercializate pe site-ul nostru (cazare, asigurare, furnizori de plati sau alte servicii legate de calatorii). In momentul in care achizitionezi un serviciu de la noi, anumite date cu caracter personal necesare pentru furnizarea unor astfel de servicii, cum ar fi numele si adresa ta de email, adresa de domiciliu, detaliile de plata si alte informatii relevante, pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri. Datele transmise partenerilor nostri de afaceri sunt limitate la datele cu caracter personal necesare pentru furnizarea serviciului, conform celor stabilite de partenerii de afaceri.
c.Autoritatile competente
Este posibil sa divulgam date cu caracter personal institutiilor care aplica legea, in masura in care acest lucru este solicitat prin lege sau este strict necesar pentru prevenirea, depistarea sau urmarirea penala a infractiunilor si a fraudelor sau daca suntem altfel obligati, prin lege, sa facem acest lucru. Este posibil sa fim nevoiti sa divulgam date cu caracter personal catre Autoritatile competente pentru a ne proteja si a ne apara drepturile sau bunurile sau drepturile si bunurile partenerilor nostri de afaceri.
d.Alte situatii
In anumite situatii specifice, cand colectam datele tale cu caracter personal, este posibil sa iti cerem consimtamantul pentru transmiterea respectivelor date catre terti. In acest caz, te vom informa cu privire la o astfel de prelucrare si nu vom efectua transmiterea datelor inainte de a obtine consimtamantul tau.
Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza persoane imputernicite pentru prelucrarea datelor personale, precum furnizori de solutii IT necesare pentru managementul afacerii, inclusiv solutii de contabilitate, furnizori de solutii de management contractual sau organizatori de conferinte. Vom incheia acorduri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu toate persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale, care vor include clauze corespunzatoare, care sa ne asigure ca acestea isi asuma obligatiile de a prelucra datele cu caracter personal (inclusiv obligatia de a le sterge) in acord deplin cu legile aplicabile si ca ofera o protectie adecvata datelor tale cu caracter personal.
Am implementat masuri tehnice si organizatorice, pentru a organiza procesul si criteriile prezentate pentru stergerea datelor tale cu caracter personal.
Datele tale cu caracter personal vor fi sterse in momentul in care nu mai sunt necesare, in mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci cand iti retragi consimtamantul (acolo unde este cazul) si nu mai este necesar, din punct de vedere legal, ca noi sa mai stocam in continuare aceste date. Cu toate acestea, vom retine datele tale cu caracter personal, acolo unde este necesar ca noi sa sustinem sau sa te aparam pe tine sau alte persoane impotriva oricaror revendicari legale, pana la sfarsitul perioadei relevante de pastrare sau pana cand revendicarile in cauza au fost solutionate.
Datele cu caracter personal sunt securizate impotriva amenintarilor si noi ne asiguram ca acestea sunt protejate de o infrastructura IT si masuri de securitate corespunzatoare. Mai mult decat atat, am implementat masuri interne, care ne permit sa descoperim, sa notificam si sa documentam incalcarile de securitate, in cel mai scurt timp posibil.
Daca descoperim orice incalcare a datelor cu caracter personal, care prezinta un risc pentru drepturile si libertatile tale, vom informa Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Vei fi informat cu privire la incalcarea datelor tale cu caracter personal, daca acest lucru duce la un risc ridicat pentru drepturile si libertatile tale.
Ai urmatoarele drepturi pentru prelucrarea datelor cu caracter personal:
In cazul in care ai intrebari cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal sau daca doresti sa ne trimiti o cerere sau sa iti exerciti oricare dintre drepturile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, te rugam sa ne contactezi la rezervarionline@filadelfiaturism.ro.
Vom analiza fiecare cerere si te vom informa cu privire la actiunile intreprinse, in cel mai scurt timp posibil, in termen de maximum o luna de zile. In cazul in care vom avea nevoie de mai multe informatii de la tine sau daca intampinam dificultati in solutionarea cererii tale, te vom informa fara intarziere cu privire la faptul ca avem nevoie de mai mult timp pentru a efectua o analiza corespunzatoare a cererii tale.
In cazul in care vei considera ca nu am reusit sa iti solutionam toate cererile sau daca nu esti multumit de raspunsurile noastre, poti depune o petitie la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Poti, de asemenea, sa apelezi la instantele de judecata.
Operatorul responsabil cu prelucrarea datelor tale cu caracter personal, conform descrierii din prezenta Politica de confidentialitate, este Filadelfia Touroperare GO S.R.L, o societate romaneasca, avand sediul social in Calea Moldovei, nr. 18, Bistrita, jud. Bistrita Nasaud, Romania, telefon 0763 212 020.
In cazul in care hotaram modificarea prezentei notificari, pentru a furniza o mai buna protectie a drepturilor si datelor tale cu caracter personal, vom publica noua versiune aici, iar aceasta va inlocui versiunea actuala.
Iti multumim pentru increderea pe care ne-o acorzi cu privire la datele tale cu caracter personal si pentru ca ai alocat o parte din timpul tau citirii notificarii noastre cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Te rugam, nu ezita sa ne contactezi daca ai intrebari legate de datele tale cu caracter personal si prelucrarea efectuata de noi a acestor date.
Some text in the modal.